DO 9% RABATU NA CZĘŚCI SAMOCHODOWE! ODBIERZ KOD!
Do końca promocji pozostało:
0 0 0 0
5 5 5 5
3 3 3 3
6 6 6 6
0 0 0 0
7 7 7 7

Tuleja wahacza MASTER-SPORT 27408-PCS-MS (wewnątrz)

Tuleja wahacza MASTER-SPORT  27408-PCS-MS (wewnątrz)
Tuleja wahacza MASTER-SPORT 27408-PCS-MS (wewnątrz)
Powiększ
MASTER-SPORT

Producent: MASTER-SPORT

Kod produktu: 27408-PCS-MS

Jednostka: szt

Lokalizacja w aucie wewnątrz

Rodzaj mocowania podstawa gumowo-metalowa

Rodzaj wahacza dla wahacza poprzecznego Wahacz poprzeczny zamontowany jest w samochodzie prostopadle względem koła i jest sztywnym elementem zawieszenia o niezmiennej długości. Standardowe zawieszenia niezależne kół na wahaczach poprzecznych cechuje prowadzenie każdego z kół przez dwa wahacze, które tworzą układ równoległy lub układ trapezowy.
dowiedz się więcej...

11,00 Cena za sztukę. Zawiera VAT
Zapytaj o dostępność

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Do darmowej dostawy brakuje: 399 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Tuleja wahacza 27408-PCS-MS MASTER-SPORT

  • Lokalizacja w aucie:  wewnątrz
  • Rodzaj mocowania:  podstawa gumowo-metalowa
  • Rodzaj wahacza:  dla wahacza poprzecznego
Część znajduje się w kategorii: Tuleje wahacza
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
3RG 50304
A.B.S. 270123
AKRON-MALÒ 348
AKRON-MALÒ 3521
ALANKO 342049
ASHIKA GOM-300
BENDIX 043208B
BOGE 87-178-A
BORG BECK BSK6020
BSG BSG 30-700-302
CAUTEX 080142
CORTECO 80000492
DELPHI TD284W
FEBI 14232
FIRST LINE FSK6020
FLENNOR FL551-J
FORD 1010037
FORD 1055191
FORD 96FB-3063-AA
FORD 98FB-3063-AA
FORMPART 1500001
FORTUNE LI FZ9662
FRAP SB11633
GSP 517179
HUTCHINSON 597152
IMPERGOM 2040
IPS PARTS IRP-10300
JAPANPAR RU-300
JAPKO GOJ300
KAVO PARTS SCR-4502
KAWE FL551-J
KRAFT AUTO 4232260
LEMFO 27408 01
MAPCO 33636
MAZDA 1E00-34-153A
METALCAUCH 02828
METZGER 52011908
MEYLE 714 101 0001
MONROE L16810
MOOG FD-SB-1350
NK 5102512
OCAP 1215213
OPTIMAL G9-662
RIW FO11035
RTS 017-00668
RUV 985216
SBS 19125102512
SIDEM 801609
SPIDAN 410028
STC T402828
SWAG 50 60 0012
TALOSA 57-09106
TOPRAN 300 031
TRISCAN 8500 16810
TRW JBU135
VAICO V25-0128
VEMA 20839
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Tuleja wahacza 27408-PCS-MS MASTER-SPORT

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Tuleja wahacza 27408-PCS-MS

Tuleje wahacza

Tuleje wahacza to elementy składowe wahacza układu zawieszenia samochodowego, które montuje się w celu wytłumienia drgań przenoszonych z drogi, po której porusza się pojazd. Tuleje to niestety najczęściej zużywające się elementy zawieszenia samochodowego. Zła kondycja polskich dróg sprawia, że trwałość tulei oscyluje w granicach zaledwie 15 tysięcy kilometrów.

Do zużycia eksploatacyjnego tulei wahacza dochodzi na skutek wyrabiania się gumy. Tuleja po prostu dostaje zbyt dużego luzu. Objawia się to uporczywym stukaniem podczas pokonywania nierówności a także szarpaniem podczas ruszania samochodem. Ponadto samochód znacznie gorzej się prowadzi i można zauważyć na oponach samochodowych nierówne zużycie bieżnika na skutek utraty prawidłowej geometrii kół.

Tuleje wahacza warto wymieniać zawsze parami – podobnie jak w przypadku pozostałych części układu zawieszenia. Szybko może okazać się bowiem, że za jakiś czas trzeba będzie wymienić tuleję po drugiej stronie osi samochodu. Po za tym wymiana tulei do kosztownych nie należy, no chyba, że w przypadku tych niewymiennych, gdzie trzeba wymienić po prostu cały komplet wahacza zawieszenia.

Nowe tuleje wahacza powinny być przede wszystkim wysokiej jakości i wytrzymałe, dlatego nie warto przesadnie oszczędzać na ich zakupie. Warto skorzystać z naszej oferty. Zapewniamy części zamienne najlepszych marek, dające kierowcy gwarancję niezawodności na długi czas.

Cechy Cześci

Wahacz poprzeczny - Wahacz poprzeczny zamontowany jest w samochodzie prostopadle względem koła i jest sztywnym elementem zawieszenia o niezmiennej długości. Standardowe zawieszenia niezależne kół na wahaczach poprzecznych cechuje prowadzenie każdego z kół przez dwa wahacze, które tworzą układ równoległy lub układ trapezowy.

Obsługa klienta