Tłumik końcowy JP GROUP 1620603700

Tłumik końcowy JP GROUP  1620603700
Tłumik końcowy JP GROUP 1620603700
Powiększ
JP GROUP

Producent: JP GROUP

Kod produktu: 1620603700

Jednostka: szt

Układ wydechowy Rura końcowa pojedyncza Pojedyncza rura końcowa to najbardziej znane i najczęściej stosowane rozwiązanie w układach wydechowych samochodów osobowych i użytkowych.
dowiedz się więcej...

rura o średnicy [mm] 84

Opcja wyposażenia Loose tail pipe

Materiał stal szlachetna Stal chromowo-niklowa najczęściej w motoryzacji stosowana jest w produkcji układów wydechowych czy ozdobnych listw wykończeniowych. Elementy wykonane z takiej stali szlachetnej są bardzo trwałe oraz wytrzymują zdecydowanie dłuży okres czasu od części wykonanych ze zwykłej stali.
dowiedz się więcej...

Powierzchnia błyszczący

EAN 5710412184216

3037,00 Cena za sztukę. Zawiera VAT
Zapytaj o dostępność

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Do darmowej dostawy brakuje: 399 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Tłumik końcowy 1620603700 JP GROUP

  • Układ wydechowy:  Rura końcowa pojedyncza
  • rura o średnicy [mm]:  84
  • Opcja wyposażenia:  Loose tail pipe
  • Materiał:  stal szlachetna
  • Powierzchnia:  błyszczący
Część znajduje się w kategorii: Tłumik
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
JPG 92.512SL
PORSC 93011104300
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Opinie (0)

Opinie o Tłumik końcowy 1620603700 JP GROUP

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Tłumik końcowy 1620603700

Tłumik

Tłumik wraz z całym układem wydechowym pełni w aucie bardzo ważne zadanie. To w końcu ten system usuwa spaliny z cylindrów, co umożliwia tym samym prawidłową i niezakłóconą pracę jednostki napędowej. Ze względu na jego niskie położenie w samochodzie, jest on narażony na wilgoć, chemię drogową czy też uszkodzenia mechaniczne.

Do awarii tłumika dochodzi z reguły z powodu uszkodzenia mechanicznego. Ponadto na skutek korozji z czasem będą pojawiać się pierwsze szczeliny. Uszkodzony tłumik objawi się kierowcy głośniejszym wydechem niż dotychczas. Jeżeli dojdzie do awarii tłumika, należy go wymienić na nowy.

Wymiana tłumika wydechowego w samochodzie to stosunkowo prosta czynność i można jej dokonać we własnym zakresie, np. w garażu. Decydując się na wymianę w warsztacie lub stacji diagnostycznej przyjdzie kierowcy zapłacić za wymianę około kilkudziesięciu złotych. Nie jest to raczej kwota, która nadwyręży budżet finansowy, a więc może warto zaoszczędzić trochę czasu i zlecić wymianę mechanikowi.

Przed zakupem nowego tłumika, warto jest dobrze zastanowić się i sprawdzić co oferuje rynek części zamiennych do samochodów. Jest wielu producentów, którzy produkują wysokiej jakości tłumiki samochodowe na wzór oryginału fabrycznego. Jedyne czego należy się wystrzegać to elementy używane oraz najtańsze zamienniki nieznanego pochodzenia – zdarza się, że taki tłumik po bardzo krótkim czasie będzie nadawał się znowu do wymiany.

Cechy Cześci

Rura wydechowa końcowa pojedyncza - Pojedyncza rura końcowa to najbardziej znane i najczęściej stosowane rozwiązanie w układach wydechowych samochodów osobowych i użytkowych.

Stal chromowo-niklowa - Stal chromowo-niklowa najczęściej w motoryzacji stosowana jest w produkcji układów wydechowych czy ozdobnych listw wykończeniowych. Elementy wykonane z takiej stali szlachetnej są bardzo trwałe oraz wytrzymują zdecydowanie dłuży okres czasu od części wykonanych ze zwykłej stali.

Obsługa klienta

Zadzwoń i Zamów
Zadzwoń i zamów części

22 884 65 45

X