Odbierz zimowy płyn do spryskiwaczy za 1PLN! ODBIERZ KOD!
Do końca promocji pozostało:
2 2 2 2
3 3 3 3
1 1 1 1
9 9 9 9
4 4 4 4
5 5 5 5

Tłok MAHLE 228 82 00

Tłok MAHLE  228 82 00
Tłok MAHLE 228 82 00
Powiększ
MAHLE

Producent: MAHLE

Kod produktu: 2288200

Jednostka: szt

Artykuł oraz informacja uzupełniająca Z pierżcieniami tłokowymi

Wymiar standardowy [STD]

Średnica cylindra [mm] 125,0

Długość [mm] 141,8

Wielkość kompresji [mm] 89,8

Głębokość gniazda zaworowego 1 [mm] 1,7

Głębokość wyżłobienia 1 [mm] 43,0

Średnica wyżłobienia [mm] 52,0

Wielkość płomienia [mm] 18,7

Sworzeń o śr. [mm] 46

Długość trzpienia [mm] 105

Powierzchnia Utwardzany przez utlenianie anodowe

Numer produkcyjny 125 L 78

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 Z mocowaniem pierscieni tłokowych

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 Bez kanału chłodzącego

Skrawanie Z wybraniem / wycięciem na dyszę olejową

Numer komponentu 2. NM3,0 5,3 P

Numer komponentu 3.DSF5,0 4,88 C

1150,00 Cena za sztukę. Zawiera VAT
Zapytaj o dostępność

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Do darmowej dostawy brakuje: 399 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach

Zestaw zawiera następujące elementy:

Ilość Nazwa Nr części
1 szt. Zestaw pierscieni tłoka MAHLE 228 82 N0
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Tłok 2288200 MAHLE

  • Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z pierżcieniami tłokowymi
  • Wymiar standardowy [STD]
  • Średnica cylindra [mm]:  125,0
  • Długość [mm]:  141,8
  • Wielkość kompresji [mm]:  89,8
  • Głębokość gniazda zaworowego 1 [mm]:  1,7
  • Głębokość wyżłobienia 1 [mm]:  43,0
  • Średnica wyżłobienia [mm]:  52,0
  • Wielkość płomienia [mm]:  18,7
  • Sworzeń o śr. [mm]:  46
  • Długość trzpienia [mm]:  105
  • Powierzchnia:  Utwardzany przez utlenianie anodowe
  • Numer produkcyjny:  125 L 78
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z mocowaniem pierscieni tłokowych
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez kanału chłodzącego
  • Skrawanie:  Z wybraniem / wycięciem na dyszę olejową
  • Numer komponentu:  2. NM3,0 5,3 P
  • Numer komponentu:  3.DSF5,0 4,88 C
Widok karty produktu w PDF: Tłok (MAHLE 228 82 00)
Część znajduje się w kategorii: Tłok silnika
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
KOLBENSCHM 90 38960 0
KOLBENSCHM 93 27460 0
MAN 3135J066
MAN 50 00286 154
MAN 50 00589 333
MAN 51 02501 0608
MAN 51 02501 0666
MAN 51 02501 0688
MAN 51 02501 0811
MAN 51 02501 6028
MAN 51 02501 6033
MAN 51 02501 6034
MAN 51 02501 7300
MAN 51 02501 7345
MAN 51 02501 7346
MAN 51 02501 7360
MAN 51 02501 7597
NURAL 12 574501 11 2500
NURAL 87 280400 00
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Tłok 2288200 MAHLE

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Tłok 228 82 00

Tłok silnika

Tłoki to niezbędne części każdego silnika spalinowego. Odgrywają one kluczową rolę przede wszystkim w odbieraniu energii mechanicznej wytworzonej wskutek spalania paliwa. Jednak to nie jedyne zadanie jakie spoczywa na tłokach silnika. Standardowy tłok składa się z kilku elementów, jest częścią metalową, przeważnie skonstruowaną ze stopu krzemu i aluminium. Najistotniejsze części tłoka, to bez wątpienia: denko, mocowania na piastę i sworzeń, a także pierścienie. Każdy tłok silnika tworzy parę z odpowiednim cylindrem. Pierścienie będące elementami konstrukcyjnymi tłoka służą natomiast uszczelnieniu cylindrów, a tym samym zapewnieniu szczelności komorom spalania.

Nie ma wątpliwości, że tłok silnika to jedna z najważniejszych części znajdujących się w jednostce napędowej. Bez niego praca silnika jest absolutnie niemożliwa. Z tego powodu, jak również ze względu na niezwykle trudne warunki, w jakich pracują, tłoki wykonywane są z najwyższej jakości materiałów. Mają one zapewnić odporność na działanie wysokich temperatur, uszkodzenia mechaniczne oraz tarcie. Niemniej jednak nawet najlepsze tłoki z czasem mogą ulegać zużyciu, wskutek zmęczenia materiału, czy właśnie starcia powierzchni. W takim przypadku konieczna jest wymiana tłoków. Do uszkodzenia tłoka może również dojść wskutek awarii innej części samochodowej. Przykładowo, zagrożenie stanowi mocno zużyty pasek klinowy. Jeżeli ulegnie on zerwaniu, tłoki i cylindry prawdopodobnie zostaną zniszczone, ze względu na uderzenie w siebie z dużą siłą.

MAHLE

Niemiecki producent części samochodowych – Mahle – to korporacja, której działalność dociera niemal do wszystkich części świata. Słynące z wydajności silniki Mahle pojawiają się w pojazdach na każdym kontynencie. Części silnika marki Mahle są cenione za wysoką odporność termiczną, lekkość oraz wytrzymałość mechaniczną. W ostatnich latach producent coraz większy nacisk kładzie również na kwestie środowiska, tworząc silniki ograniczające emisję spalin. Korporacja motoryzacyjna Mahle produkuje również przygotowane do znoszenia skrajnych obciążeń, turbosprężarki. Pomimo działania na najwyższych obrotach, pracę turbosprężarki Mahle cechuje relatywnie niewielki hałas.

Producent części samochodowych Mahle uchodzi również za przedsiębiorstwo wyspecjalizowane w produkcji elementów układów filtracyjnych. W asortymencie znajdują się zarówno filtry paliwa i oleju, jak również filtry powietrza i kabinowe. Nie rezygnując ze skuteczności filtrów, eksperci pracujący dla Mahle stale zwiększają także ich wydajność. Osobną gałąź działalności firmy Mahle stanowią części układu chłodzenia oraz elementy kategoryzowane w obszarze elektroniki/mechatroniki.

Niemiecki producent Mahle dysponuje około 170 fabrykami na całym świecie, natomiast inżynierowie pracujący dla marki udoskonalają podzespoły w 30 centrach badawczych. Części zamienne Mahle dostępne na rynku wtórnym wyróżnia najwyższa jakość, ponieważ powstają według tego samego wzorca, co części oryginalne, zamawiane przez takich producentów, jak np. Skoda, Suzuki, Mercedes czy Audi.

Obsługa klienta