Dodatkowe informacje o TEXTAR 38012300 38012300 TEXTAR
Parametry | |
Otwór o śr[mm]: | 40 |
Typ zacisku hamulca: | Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięsć |
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: | Bez łącznika |
Techniczny numer informacyjny: | 38000 0123 0 1 |
Opinie o TEXTAR 38012300 38012300 TEXTAR
Opinie użytkowników nt. części:KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
TEXTAR 38012300 38012300
TEXTAR
Textar to popularna marka samochodowych układów hamulcowych i ich poszczególnych elementów składowych. Marka ma szeroko rozbudowaną dystrybucję na międzynarodowym rynku części zamiennych, a także dostarcza części na pierwszy montaż do wielu popularnych marek samochodowych.
Firma już na samym początku swojej działalności postawiła sobie za cel produkowanie samochodowych części zamiennych na rynek wtórny, które ze względu na swoje właściwości techniczne i poziom jakości nie będą w niczym gorsze niż części samochodowe wykorzystywane na pierwszy montaż fabryczny.
Textar specjalizuje się w produkcji przede wszystkim części do układów hamulcowych wykonanych z wysokiej jakości odlewów, dzięki czemu posiadają wysoki poziom odporności na ścieranie i odkształcenia termiczne. Katalog marki Textar jest jednak nieustannie uzupełniany w kolejne numery referencyjne i aktualnie w ofercie można znaleźć także elementy sprzęgła a także części układu zawieszenia oraz podzespoły elektryki samochodowej.
Textar produkuje części samochodowe do różnych modeli samochodów osobowych i dostawczych, marek europejskich, amerykańskich i azjatyckich. Wysoki poziom jakości produkcji marki stanowi gwarancję niezawodności w każdych warunkach pracy – nawet w najbardziej ekstremalnych warunkach. Produkcja części samochodowych Textar odbywa się przy użyciu innowacyjnych technologii i nowoczesnych materiałów, a także przy obowiązkowym spełnianiu nowoczesnych standardów jakości.
Cechy Cześci
Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięsć - Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść to jeden z rodzajów zacisków hamulcowych, czyli niezbędnych elementów każdego tarczowego układu hamulcowego. Specyficzna budowa zacisku z tego typu osadzeniem sprzyja efektywności docisku klocków hamulcowych do tarczy, co jest właśnie zadaniem każdego zacisku. Kierowca wciskając pedał hamulcowy, sprawia, że ciśnienie płynu hamulcowego rośnie.