Termostat układu chłodzenia WAHLER 411004.80D

Termostat układu chłodzenia WAHLER  411004.80D
Termostat układu chłodzenia WAHLER 411004.80D
Powiększ
WAHLER

Producent: WAHLER

Kod produktu: 411004.80D

Jednostka:

Temperatura otwarcia [°c] 80

Temperatura otwarcia [°c] 87

Artykuł oraz informacja uzupełniająca Z uszczelnieniem

Rodzaj koprusu Obudowa oddzielna

253,00 Cena za . Zawiera VAT
Zapytaj o dostępność

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Do darmowej dostawy brakuje: 399 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach

Zestaw zawiera następujące elementy:

Ilość Nazwa Nr części
1 szt. Uszczelka termostatu WAHLER 122690
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Termostat układu chłodzenia 411004.80D WAHLER

  • Temperatura otwarcia [°c]:  80
  • Temperatura otwarcia [°c]:  87
  • Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniem
  • Rodzaj koprusu:  Obudowa oddzielna
Część znajduje się w kategorii: Termostat
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
BEHR 2.159.02.700
BEHR 2.159.85
MAHLE TX 32
MAHLE TX 32 85D
MAHLE TX 32D
SCANI 1 423 451
SCANI 1 799 757
SCANI 1 800 909
SCANI 1 849 060
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (8)

Opinie o Termostat układu chłodzenia 411004.80D WAHLER

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

opinie puchar
2017-12-03
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownia
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
Póki co sprawuje się bardzo dobrze oby tak dalej, polecam
opinie puchar
2017-10-06
4/5
Jakość:
4/5
Precyzja:
1/5
Ocena działania
4/5
Ocena użytkownia
4/5
Ogólne wrażenia
4/5
termostat ok, jednakze nie pasowala do mojej fury uszczelka termostatu z w/w zestawu, mechanik stwierdzil ze jest za wysoka i musial zastosowac inna nizsza, ff mk1 1,6 100KM rok prod 2004
opinie puchar
2017-06-12
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownia
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
Po założeniu nowego termostatu Wahler silnik nie przegrzewa się tak jak to było wcześniej. Nie zacina się, działa płynnie. Polecam również obsługę, która pomogła mi w doborze.
opinie puchar
2017-06-12
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownia
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
Jak dla mnie super. Mechanik zamontował mi go niedawno i auto odżyło. Silnik nabiera bez problemu optymalną temperaturę do pracy. Polecam. :)
opinie puchar
2015-01-22
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownia
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
taki sam termostat jak OE, polecam!
opinie puchar
2015-01-06
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownia
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
Termostat jest zamiennikiem OE BMW, gdzie na pierwszy montaż szły firmy Behr lub Wahler (częściej Behr). Ja otrzymałem od firmy iParts termostat Behr co mnie ucieszyło. Produkt jak najbardziej OK. Nie ma sensu przepłacać za OE termostat. Wszystko tak jak być powinno.
opinie puchar
2014-12-28
1/5
Jakość:
1/5
Precyzja:
1/5
Ocena działania
1/5
Ocena użytkownia
1/5
Ogólne wrażenia
1/5
Produkt nie pasuje do Audi 8P1 1.9 TDI z 2005 wbrew temu co podaje IParts. Orybinalny termostat Audi miesci sie w platikowej obudowie a zamiennik Wakler\'a nie!
opinie puchar
2013-05-09
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownia
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
świetny produkt, polecam termostat WAHLER 3481.88D

Termostat układu chłodzenia 411004.80D

Termostat

Sprawny układ chłodzenia gwarantuje optymalne warunki pracy nie tylko jednostce napędowej, ale również układowi klimatyzacji oraz ogrzewania. Jednym z podstawowych elementów układu chłodzenia jest termostat.

Termostat to kluczowy podzespół w układzie chłodzenia każdego samochodu wyposażonego w silnik spalinowy. To element prosty w budowie. Termostaty produkuje się z mosiężnej blachy, a budowa przypomina formą grzyb. Niestety pomimo prostej budowy, termostat stosunkowo często ulega niespodziewanym awariom.

Podstawowa rola termostatu sprowadza się do otwierania i zamykania się. Taki proces sprawia, że płyn chłodniczy dostaje się do małego lub dużego obiegu. Termostat pozostaje w pozycji zamkniętej, gdy płyn chłodniczy jest zimny, a otwiera się, kiedy płyn osiągnie temperaturę około 95 stopni Celsjusza.

Usterka termostatu także sprowadza się do jego położenia. Pierwsza awaria zachodzi w pozycji otwartej i objawia się większym spalaniem oraz problemami z nagrzaniem kabiny samochodu. Usterka w pozycji zamkniętej da się rozpoznać natomiast po gwałtownym podniesieniu się wskaźnika temperatury silnika na desce rozdzielczej.

Naprawa termostatu polega na jego wymianie na nowy. Zanim zdecydujemy się na zakup nowego zamiennika warto zapoznać się z opiniami na temat poszczególnych producentów części do układu chłodzenia. Ponadto należy upewnić się, czy dany termostat na pewno pasuje do wersji posiadanego samochodu.

Obsługa klienta