DARMOWA DOSTAWA OD 99PLN
Do końca promocji pozostało:
2 2 2 2
8 8 8 8
5 5 5 5
9 9 9 9
3 3 3 3
0 0 0 0

Termostat układu chłodzenia SASIC 9000151

Termostat układu chłodzenia SASIC  9000151
Termostat układu chłodzenia SASIC 9000151
Powiększ
SASIC

Producent: SASIC

Kod produktu: 9000151

Jednostka: szt

dla numeru OE 7589135

EAN 3660872321039

62,00 Cena za sztukę. Zawiera VAT
Zapytaj o dostępność

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Do darmowej dostawy brakuje: 99 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Termostat układu chłodzenia 9000151 SASIC

  • dla numeru OE:  7589135
Część znajduje się w kategorii: Termostat
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
BEHR C50487
CALORSTAT 506987
CALORSTAT 506987J
CALORSTAT TH506987J
DELPHI TMS1106
FEBI 10897
FIAT 7545958
FIAT 7589135
FIAT 7599135
FIAT 7789135
GATES TH14887G1
LANCIA 7589135
QUINTON HA QTH275
QUINTON HA QTH275K
VALEO 819938
WAHLER 310587D
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Termostat układu chłodzenia 9000151 SASIC

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Termostat układu chłodzenia 9000151

Termostat

Sprawny układ chłodzenia gwarantuje optymalne warunki pracy nie tylko jednostce napędowej, ale również układowi klimatyzacji oraz ogrzewania. Jednym z podstawowych elementów układu chłodzenia jest termostat.

Termostat to kluczowy podzespół w układzie chłodzenia każdego samochodu wyposażonego w silnik spalinowy. To element prosty w budowie. Termostaty produkuje się z mosiężnej blachy, a budowa przypomina formą grzyb. Niestety pomimo prostej budowy, termostat stosunkowo często ulega niespodziewanym awariom.

Podstawowa rola termostatu sprowadza się do otwierania i zamykania się. Taki proces sprawia, że płyn chłodniczy dostaje się do małego lub dużego obiegu. Termostat pozostaje w pozycji zamkniętej, gdy płyn chłodniczy jest zimny, a otwiera się, kiedy płyn osiągnie temperaturę około 95 stopni Celsjusza.

Usterka termostatu także sprowadza się do jego położenia. Pierwsza awaria zachodzi w pozycji otwartej i objawia się większym spalaniem oraz problemami z nagrzaniem kabiny samochodu. Usterka w pozycji zamkniętej da się rozpoznać natomiast po gwałtownym podniesieniu się wskaźnika temperatury silnika na desce rozdzielczej.

Naprawa termostatu polega na jego wymianie na nowy. Zanim zdecydujemy się na zakup nowego zamiennika warto zapoznać się z opiniami na temat poszczególnych producentów części do układu chłodzenia. Ponadto należy upewnić się, czy dany termostat na pewno pasuje do wersji posiadanego samochodu.

Obsługa klienta