Termostat układu chłodzenia QUINTON HAZELL QTH912K

Termostat układu chłodzenia QUINTON HAZELL  QTH912K
Termostat układu chłodzenia QUINTON HAZELL QTH912K
Powiększ
QUINTON HAZELL

Producent: QUINTON HAZELL

Kod produktu: QTH912K

Jednostka: szt

Temperatura otwarcia [°c] 87

Artykuł oraz informacja uzupełniająca Z uszczelnieniem

Rodzaj koprusu Obudowa z tworzywa sztucznego

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Termostat układu chłodzenia QTH912K QUINTON HAZELL

  • Temperatura otwarcia [°c]:  87
  • Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniem
  • Rodzaj koprusu:  Obudowa z tworzywa sztucznego
Część znajduje się w kategorii: Termostat
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
AKRON-MALÒ TER404
CALORSTAT TH7168.87J
FEBI 45081
GATES TH700K1*
MOTORAD 609-87
MOTORAD 609-87/85K
SWAG 30 94 5081
TRISCAN 8620 42500
VAG 03C 121 111H
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Termostat układu chłodzenia QTH912K QUINTON HAZELL

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Termostat układu chłodzenia QTH912K

Termostat

Sprawny układ chłodzenia gwarantuje optymalne warunki pracy nie tylko jednostce napędowej, ale również układowi klimatyzacji oraz ogrzewania. Jednym z podstawowych elementów układu chłodzenia jest termostat.

Termostat to kluczowy podzespół w układzie chłodzenia każdego samochodu wyposażonego w silnik spalinowy. To element prosty w budowie. Termostaty produkuje się z mosiężnej blachy, a budowa przypomina formą grzyb. Niestety pomimo prostej budowy, termostat stosunkowo często ulega niespodziewanym awariom.

Podstawowa rola termostatu sprowadza się do otwierania i zamykania się. Taki proces sprawia, że płyn chłodniczy dostaje się do małego lub dużego obiegu. Termostat pozostaje w pozycji zamkniętej, gdy płyn chłodniczy jest zimny, a otwiera się, kiedy płyn osiągnie temperaturę około 95 stopni Celsjusza.

Usterka termostatu także sprowadza się do jego położenia. Pierwsza awaria zachodzi w pozycji otwartej i objawia się większym spalaniem oraz problemami z nagrzaniem kabiny samochodu. Usterka w pozycji zamkniętej da się rozpoznać natomiast po gwałtownym podniesieniu się wskaźnika temperatury silnika na desce rozdzielczej.

Naprawa termostatu polega na jego wymianie na nowy. Zanim zdecydujemy się na zakup nowego zamiennika warto zapoznać się z opiniami na temat poszczególnych producentów części do układu chłodzenia. Ponadto należy upewnić się, czy dany termostat na pewno pasuje do wersji posiadanego samochodu.

Obsługa klienta