Termostat układu chłodzenia QUINTON HAZELL QTH275K

Termostat układu chłodzenia QUINTON HAZELL  QTH275K
Termostat układu chłodzenia QUINTON HAZELL QTH275K
Powiększ
QUINTON HAZELL

Producent: QUINTON HAZELL

Kod produktu: QTH275K

Jednostka: szt

Temperatura otwarcia [°c] 87

Artykuł oraz informacja uzupełniająca z uszczelnieniem

Rodzaj koprusu obudowa metalowa

Wysokość [mm] 15.0

EAN 5016593783621

51,00 Cena za sztukę. Zawiera VAT
Zapytaj o dostępność

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Do darmowej dostawy brakuje: 399 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Termostat układu chłodzenia QTH275K QUINTON HAZELL

  • Temperatura otwarcia [°c]:  87
  • Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  z uszczelnieniem
  • Rodzaj koprusu:  obudowa metalowa
  • Wysokość [mm]:  15.0
Część znajduje się w kategorii: Termostat
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
AUTOB 7589135
BEHR C.504.87
BEHR 6.202.87.341
BEHR TI 68 87D
BGA CT5245
CALORSTAT TH5069.87J
FACET 7.8124
FAE 5331887
FEBI 10897
FIRST LINE FTS126.87
GATES TH14887G1
ITAL1 7545958
ITAL1 7789135
ITAL1 7589135
JPG 3314600119
SASIC 9000151
SWAG 70 91 0897
TRISCAN 8620 6688
VALEO 819938
WAHLER 3360.87D
WAHLER 3151.87D
WAHLER 3099.87D
WAHLER 3105.82D
WAHLER 3105.87D
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Termostat układu chłodzenia QTH275K QUINTON HAZELL

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Termostat układu chłodzenia QTH275K

Termostat

Sprawny układ chłodzenia gwarantuje optymalne warunki pracy nie tylko jednostce napędowej, ale również układowi klimatyzacji oraz ogrzewania. Jednym z podstawowych elementów układu chłodzenia jest termostat.

Termostat to kluczowy podzespół w układzie chłodzenia każdego samochodu wyposażonego w silnik spalinowy. To element prosty w budowie. Termostaty produkuje się z mosiężnej blachy, a budowa przypomina formą grzyb. Niestety pomimo prostej budowy, termostat stosunkowo często ulega niespodziewanym awariom.

Podstawowa rola termostatu sprowadza się do otwierania i zamykania się. Taki proces sprawia, że płyn chłodniczy dostaje się do małego lub dużego obiegu. Termostat pozostaje w pozycji zamkniętej, gdy płyn chłodniczy jest zimny, a otwiera się, kiedy płyn osiągnie temperaturę około 95 stopni Celsjusza.

Usterka termostatu także sprowadza się do jego położenia. Pierwsza awaria zachodzi w pozycji otwartej i objawia się większym spalaniem oraz problemami z nagrzaniem kabiny samochodu. Usterka w pozycji zamkniętej da się rozpoznać natomiast po gwałtownym podniesieniu się wskaźnika temperatury silnika na desce rozdzielczej.

Naprawa termostatu polega na jego wymianie na nowy. Zanim zdecydujemy się na zakup nowego zamiennika warto zapoznać się z opiniami na temat poszczególnych producentów części do układu chłodzenia. Ponadto należy upewnić się, czy dany termostat na pewno pasuje do wersji posiadanego samochodu.

Obsługa klienta