ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA I ODBIERZ 20 PLN!
Do końca promocji pozostało:
3 3 3 3
0 0 0 0
3 3 3 3
8 8 8 8
1 1 1 1
6 6 6 6

Termostat układu chłodzenia MOTORAD 621-82K

Termostat układu chłodzenia MOTORAD  621-82K
Termostat układu chłodzenia MOTORAD 621-82K
Powiększ
MOTORAD

Producent: MOTORAD

Kod produktu: 621-82K

Temperatura otwarcia [°c]: 82

Średnica 1 [mm]: 54

Średnica 2 [mm]: 27,7

Wysokość 1 [mm]: 34

Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem

Stan: Fabrycznie nowy

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach

Zestaw zawiera następujące elementy:

Ilość Nazwa Nr części
1 szt. MOTORAD MG-319 MOTORAD MG-319
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Termostat układu chłodzenia 621-82K MOTORAD

Parametry
Temperatura otwarcia [°c]:  82
Średnica 1 [mm]:  54
Średnica 2 [mm]:  27,7
Wysokość 1 [mm]:  34
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniem
Część znajduje się w kategorii: Termostat
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
ASHIKA 38-0H-H08
FACET 7.8372
FACET 7.8726
HYUNDAI 25500-25001
JAPANPAR VT-H08
KIA 25500-25001
MAHLE_CN TX 78 83
WAHLER 4638.82D
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Termostat układu chłodzenia 621-82K MOTORAD

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Termostat układu chłodzenia 621-82K

Termostat

Sprawny układ chłodzenia gwarantuje optymalne warunki pracy nie tylko jednostce napędowej, ale również układowi klimatyzacji oraz ogrzewania. Jednym z podstawowych elementów układu chłodzenia jest termostat.

Termostat to kluczowy podzespół w układzie chłodzenia każdego samochodu wyposażonego w silnik spalinowy. To element prosty w budowie. Termostaty produkuje się z mosiężnej blachy, a budowa przypomina formą grzyb. Niestety pomimo prostej budowy, termostat stosunkowo często ulega niespodziewanym awariom.

Podstawowa rola termostatu sprowadza się do otwierania i zamykania się. Taki proces sprawia, że płyn chłodniczy dostaje się do małego lub dużego obiegu. Termostat pozostaje w pozycji zamkniętej, gdy płyn chłodniczy jest zimny, a otwiera się, kiedy płyn osiągnie temperaturę około 95 stopni Celsjusza.

Usterka termostatu także sprowadza się do jego położenia. Pierwsza awaria zachodzi w pozycji otwartej i objawia się większym spalaniem oraz problemami z nagrzaniem kabiny samochodu. Usterka w pozycji zamkniętej da się rozpoznać natomiast po gwałtownym podniesieniu się wskaźnika temperatury silnika na desce rozdzielczej.

Naprawa termostatu polega na jego wymianie na nowy. Zanim zdecydujemy się na zakup nowego zamiennika warto zapoznać się z opiniami na temat poszczególnych producentów części do układu chłodzenia. Ponadto należy upewnić się, czy dany termostat na pewno pasuje do wersji posiadanego samochodu.

Obsługa klienta