ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA I ODBIERZ 20 PLN!
Do końca promocji pozostało:
2 2 2 2
8 8 8 8
1 1 1 1
2 2 2 2
2 2 2 2
2 2 2 2

Termostat układu chłodzenia MOTORAD 303-82K

Termostat układu chłodzenia MOTORAD  303-82K
Termostat układu chłodzenia MOTORAD 303-82K
Powiększ
MOTORAD

Producent: MOTORAD

Kod produktu: 303-82K

Temperatura otwarcia [°c]: 82

Średnica 1 [mm]: 64

Średnica 2 [mm]: 29

Wysokość 1 [mm]: 38

Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem

Stan: Fabrycznie nowy

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach

Zestaw zawiera następujące elementy:

Ilość Nazwa Nr części
1 szt. MOTORAD MG-81 MOTORAD MG-81
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Termostat układu chłodzenia 303-82K MOTORAD

Parametry
Temperatura otwarcia [°c]:  82
Średnica 1 [mm]:  64
Średnica 2 [mm]:  29
Wysokość 1 [mm]:  38
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniem
Część znajduje się w kategorii: Termostat
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
ASHIKA 38-03-307
FACET 7.8446
GATES TH31182G1
JAPANPAR VT-307
JAPKO 38307
MAZDA 8AH1-15-171
MAZDA 8AH1-15-171A
MAZDA 8AH1-15-171B
MAZDA 8AH1-15-171B9U
MAZDA 8AH2-15-171
MAZDA 8AH2-15-171A
MAZDA 8AL1-15-171
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Termostat układu chłodzenia 303-82K MOTORAD

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Termostat układu chłodzenia 303-82K

Termostat

Sprawny układ chłodzenia gwarantuje optymalne warunki pracy nie tylko jednostce napędowej, ale również układowi klimatyzacji oraz ogrzewania. Jednym z podstawowych elementów układu chłodzenia jest termostat.

Termostat to kluczowy podzespół w układzie chłodzenia każdego samochodu wyposażonego w silnik spalinowy. To element prosty w budowie. Termostaty produkuje się z mosiężnej blachy, a budowa przypomina formą grzyb. Niestety pomimo prostej budowy, termostat stosunkowo często ulega niespodziewanym awariom.

Podstawowa rola termostatu sprowadza się do otwierania i zamykania się. Taki proces sprawia, że płyn chłodniczy dostaje się do małego lub dużego obiegu. Termostat pozostaje w pozycji zamkniętej, gdy płyn chłodniczy jest zimny, a otwiera się, kiedy płyn osiągnie temperaturę około 95 stopni Celsjusza.

Usterka termostatu także sprowadza się do jego położenia. Pierwsza awaria zachodzi w pozycji otwartej i objawia się większym spalaniem oraz problemami z nagrzaniem kabiny samochodu. Usterka w pozycji zamkniętej da się rozpoznać natomiast po gwałtownym podniesieniu się wskaźnika temperatury silnika na desce rozdzielczej.

Naprawa termostatu polega na jego wymianie na nowy. Zanim zdecydujemy się na zakup nowego zamiennika warto zapoznać się z opiniami na temat poszczególnych producentów części do układu chłodzenia. Ponadto należy upewnić się, czy dany termostat na pewno pasuje do wersji posiadanego samochodu.

Obsługa klienta