Termostat układu chłodzenia MAPCO 28014

Termostat układu chłodzenia MAPCO  28014
Termostat układu chłodzenia MAPCO 28014
Powiększ
MAPCO

Producent: MAPCO

Kod produktu: 28014

Jednostka: szt

Temperatura otwarcia [°c] 87

Artykuł oraz informacja uzupełniająca z uszczelnieniem

Rodzaj koprusu z obudową

Materiał aluminium Dzięki swojej lekkości aluminium znalazło szerokie zastosowanie w motoryzacji. Bardzo dużo podzespołów wykonanych jest z tego stopu metalu lekkiego. Począwszy od elementów zawieszenia, poprzez części silnika, aż do karoserii samochodu.
dowiedz się więcej...

Wysokość 1 [mm] 15

EAN 4043605882677

85,00 Cena za sztukę. Zawiera VAT
Zapytaj o dostępność

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Do darmowej dostawy brakuje: 399 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Termostat układu chłodzenia 28014 MAPCO

  • Temperatura otwarcia [°c]:  87
  • Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  z uszczelnieniem
  • Rodzaj koprusu:  z obudową
  • Materiał:  aluminium
  • Wysokość 1 [mm]:  15
Część znajduje się w kategorii: Termostat
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
AUTOB 0007545958
AUTOB 0007589135
AUTOB 0075459580
AUTOB 0075813190
AUTOB 7545958
AUTOB 75459580
AUTOB 75813190
AUTOB 7589135
CALORSTAT TH5069.87J
FAE 5331887
FEBI 10897
ITAL2 0007545958
ITAL2 0007589135
ITAL2 0007789135
ITAL2 7545958
ITAL2 7589135
ITAL2 7789135
QUINTON HA QTH275K
SASIC 9000151
SWAG 70 91 0897
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (1)

Opinie o Termostat układu chłodzenia 28014 MAPCO

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

opinie puchar
2017-12-18
4/5
Jakość:
4/5
Precyzja:
4/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownia
4/5
Ogólne wrażenia
4/5
Wygląda w miarę uczciwie ale cena jak na mało znaną firmę / markę to dosyć wysoka.

Termostat układu chłodzenia 28014

Termostat

Sprawny układ chłodzenia gwarantuje optymalne warunki pracy nie tylko jednostce napędowej, ale również układowi klimatyzacji oraz ogrzewania. Jednym z podstawowych elementów układu chłodzenia jest termostat.

Termostat to kluczowy podzespół w układzie chłodzenia każdego samochodu wyposażonego w silnik spalinowy. To element prosty w budowie. Termostaty produkuje się z mosiężnej blachy, a budowa przypomina formą grzyb. Niestety pomimo prostej budowy, termostat stosunkowo często ulega niespodziewanym awariom.

Podstawowa rola termostatu sprowadza się do otwierania i zamykania się. Taki proces sprawia, że płyn chłodniczy dostaje się do małego lub dużego obiegu. Termostat pozostaje w pozycji zamkniętej, gdy płyn chłodniczy jest zimny, a otwiera się, kiedy płyn osiągnie temperaturę około 95 stopni Celsjusza.

Usterka termostatu także sprowadza się do jego położenia. Pierwsza awaria zachodzi w pozycji otwartej i objawia się większym spalaniem oraz problemami z nagrzaniem kabiny samochodu. Usterka w pozycji zamkniętej da się rozpoznać natomiast po gwałtownym podniesieniu się wskaźnika temperatury silnika na desce rozdzielczej.

Naprawa termostatu polega na jego wymianie na nowy. Zanim zdecydujemy się na zakup nowego zamiennika warto zapoznać się z opiniami na temat poszczególnych producentów części do układu chłodzenia. Ponadto należy upewnić się, czy dany termostat na pewno pasuje do wersji posiadanego samochodu.

Cechy Cześci

Aluminium - Dzięki swojej lekkości aluminium znalazło szerokie zastosowanie w motoryzacji. Bardzo dużo podzespołów wykonanych jest z tego stopu metalu lekkiego. Począwszy od elementów zawieszenia, poprzez części silnika, aż do karoserii samochodu.

Obsługa klienta