DNI DARMOWEJ DOSTAWY OD 99PLN
Do końca promocji pozostało:
4 4 4 4
0 0 0 0
2 2 2 2
5 5 5 5
2 2 2 2
1 1 1 1

Termostat układu chłodzenia BORG & BECK BBT066

Termostat układu chłodzenia BORG & BECK  BBT066
Termostat układu chłodzenia BORG & BECK BBT066
Powiększ
BORG & BECK

Producent: BORG & BECK

Kod produktu: BBT066

Zakres temperatury [°C] 87

Rodzaj koprusu z obudową

Artykuł oraz informacja uzupełniająca z uszczelnieniami

Materiał obudowy aluminium

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Termostat układu chłodzenia BBT066 BORG & BECK

  • Zakres temperatury [°C]:  87
  • Rodzaj koprusu:  z obudową
  • Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  z uszczelnieniami
  • Materiał obudowy:  aluminium
Część znajduje się w kategorii: Termostat
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
AUTODELTA ATH284B
BGA CT5245
DELPHI LTS1106
DELPHI LTS1223
FAI 28488
FEBI 10897
FIAT 7545958
FIAT 7581319
FIAT 7589135
FIAT 7627510
FIAT 7656510
GATES TH14887G1
INTER 75052
MAHLE INDI TI 68 87D
MOTAQUIP VTK87
MOTAQUIP VTS221
QUINTON HA QTH275
QUINTON HA QTH275K
TRISCAN 862019687
VALEO 819938
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Termostat układu chłodzenia BBT066 BORG & BECK

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Termostat układu chłodzenia BBT066

Termostat

Sprawny układ chłodzenia gwarantuje optymalne warunki pracy nie tylko jednostce napędowej, ale również układowi klimatyzacji oraz ogrzewania. Jednym z podstawowych elementów układu chłodzenia jest termostat.

Termostat to kluczowy podzespół w układzie chłodzenia każdego samochodu wyposażonego w silnik spalinowy. To element prosty w budowie. Termostaty produkuje się z mosiężnej blachy, a budowa przypomina formą grzyb. Niestety pomimo prostej budowy, termostat stosunkowo często ulega niespodziewanym awariom.

Podstawowa rola termostatu sprowadza się do otwierania i zamykania się. Taki proces sprawia, że płyn chłodniczy dostaje się do małego lub dużego obiegu. Termostat pozostaje w pozycji zamkniętej, gdy płyn chłodniczy jest zimny, a otwiera się, kiedy płyn osiągnie temperaturę około 95 stopni Celsjusza.

Usterka termostatu także sprowadza się do jego położenia. Pierwsza awaria zachodzi w pozycji otwartej i objawia się większym spalaniem oraz problemami z nagrzaniem kabiny samochodu. Usterka w pozycji zamkniętej da się rozpoznać natomiast po gwałtownym podniesieniu się wskaźnika temperatury silnika na desce rozdzielczej.

Naprawa termostatu polega na jego wymianie na nowy. Zanim zdecydujemy się na zakup nowego zamiennika warto zapoznać się z opiniami na temat poszczególnych producentów części do układu chłodzenia. Ponadto należy upewnić się, czy dany termostat na pewno pasuje do wersji posiadanego samochodu.

Obsługa klienta