DNI DARMOWEJ DOSTAWY! JUŻ OD 99 PLN!
Do końca promocji pozostało:
8 8 8 8
4 4 4 4
0 0 0 0
1 1 1 1
0 0 0 0
0 0 0 0

Termostat układu chłodzenia BEHR TI 68 87D

Termostat układu chłodzenia BEHR  TI 68 87D
Termostat układu chłodzenia BEHR TI 68 87D
Powiększ
BEHR

Producent: BEHR

Kod produktu: TI6887D

Temperatura otwarcia [°c] 87

Artykuł oraz informacja uzupełniająca z uszczelnieniem

EAN 4250192993994

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Termostat układu chłodzenia TI6887D BEHR

  • Temperatura otwarcia [°c]:  87
  • Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  z uszczelnieniem
Część znajduje się w kategorii: Termostat
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
CALORSTAT TH5069.87J
CALORSTAT 5069.87J
FEBI 10897
FIAT 7545958
FIAT 5459580
FIAT 7589135
FIAT 75813190
FIAT 46807285
FIAT 7789135
FIAT 75459580
GATES TH14887G1
GATES TH14887
HELLA 8MT 354 773-261
HIRSCH/MOT 284-88
VALEO 819938
WAHLER 3105.87D
WAHLER 3099.87D
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Termostat układu chłodzenia TI6887D BEHR

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Termostat układu chłodzenia TI 68 87D

Termostat

Sprawny układ chłodzenia gwarantuje optymalne warunki pracy nie tylko jednostce napędowej, ale również układowi klimatyzacji oraz ogrzewania. Jednym z podstawowych elementów układu chłodzenia jest termostat.

Termostat to kluczowy podzespół w układzie chłodzenia każdego samochodu wyposażonego w silnik spalinowy. To element prosty w budowie. Termostaty produkuje się z mosiężnej blachy, a budowa przypomina formą grzyb. Niestety pomimo prostej budowy, termostat stosunkowo często ulega niespodziewanym awariom.

Podstawowa rola termostatu sprowadza się do otwierania i zamykania się. Taki proces sprawia, że płyn chłodniczy dostaje się do małego lub dużego obiegu. Termostat pozostaje w pozycji zamkniętej, gdy płyn chłodniczy jest zimny, a otwiera się, kiedy płyn osiągnie temperaturę około 95 stopni Celsjusza.

Usterka termostatu także sprowadza się do jego położenia. Pierwsza awaria zachodzi w pozycji otwartej i objawia się większym spalaniem oraz problemami z nagrzaniem kabiny samochodu. Usterka w pozycji zamkniętej da się rozpoznać natomiast po gwałtownym podniesieniu się wskaźnika temperatury silnika na desce rozdzielczej.

Naprawa termostatu polega na jego wymianie na nowy. Zanim zdecydujemy się na zakup nowego zamiennika warto zapoznać się z opiniami na temat poszczególnych producentów części do układu chłodzenia. Ponadto należy upewnić się, czy dany termostat na pewno pasuje do wersji posiadanego samochodu.

Obsługa klienta

Zadzwoń i Zamów
Zadzwoń i zamów części

22 884 65 45

X