Tarcza zabieraka, napęd pompy wtryskowej AUGER 70534

Tarcza zabieraka, napęd pompy wtryskowej AUGER  70534
Tarcza zabieraka, napęd pompy wtryskowej AUGER 70534
Powiększ
AUGER

Producent: AUGER

Kod produktu: 70534

Jednostka: szt

Ciężar [kg]: 0,49

EAN: 4051334665256

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Tarcza zabieraka, napęd pompy wtryskowej 70534 AUGER

  • Ciężar [kg]:  0,49
Część znajduje się w kategorii: Pompa wtryskowa
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
AUGER 70534
DT SPARE P 3.69020
DT SPARE P 4.50141
MAN 51.47104-0001
MAN 51.47104-0006
MAN 51.47104.0001
MAN 51.47104.0006
MAN 51.47120-0001
MAN 51.47120.0001
MAN 51471040001
MAN 51471040006
MAN 51471200001
MAN 81.47104-0001
MAN 81.47104.0001
MAN 81.54206-0001
MAN 81.54206.0001
MAN 81471040001
MAN 81542060001
MAN 90.81019-6740
MAN 90.81019.6740
MAN 90810196740
MERCEDES-BENZ 000 132 03 10
MERCEDES-BENZ 000 132 07 10
MERCEDES-BENZ 0001320310
MERCEDES-BENZ 0001320710
MERCEDES-BENZ A 000 132 03 10
MERCEDES-BENZ A 000 132 07 10
MERCEDES-BENZ A0001320310
MERCEDES-BENZ A0001320710
STELLOX 81-02211-SX
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Tarcza zabieraka, napęd pompy wtryskowej 70534 AUGER

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Tarcza zabieraka, napęd pompy wtryskowej 70534

Pompa wtryskowa

Pompa wtryskowa, zwana również sekcyjną, to podzespół składający się z kilku współpracujących ze sobą elementów. Zadaniem całego układu jest pobranie paliwa oraz dostarczenie go do wtryskiwaczy w odpowiedniej ilości oraz pod właściwym ciśnieniem.

Zasysaniem paliwa zajmuje się pompa łopatkowa, która poprze przewody doprowadzające pobiera je, a następnie przekazuje dalej. Tłoczki, w które wyposażona jest pompa wtryskowa, to elementy robocze urządzenia, które nadają odpowiedniego ciśnienia paliwu, pompowanemu przez przewody wysokiego napięcia do wtryskiwaczy. Ważną funkcję pełni również zawór sterujący, który w przypadku nadmiaru paliwa odprowadza odpowiednią jego ilość.

Rozróżnia się dwa główne rodzaje pomp wtryskowych. Pierwszy typ to pompy rotacyjne. W tym przypadku tłoczki wykonują ruch wirujący. Natomiast w przypadku rzędowych pomp wtryskowych tłoczki ustawione są w rzędzie. Oba rodzaje pomp spotkać można w starszych typach pojazdów, głównie tych z silnikami wysokoprężnymi. W nowszych samochodach pompy stosowane są rzadko, głównie ze względu na nieprecyzyjność działania. W stosunku do innych rozwiązań technologicznych, zastosowanie pompy wiąże się z dużym zużyciem paliwa. Tym samym pojawiają się problemy z ekologicznością tego rozwiązania.

Niewątpliwie jednak pompa sekcyjna ma również swoje zalety. Przede wszystkim wymiana tego podzespołu jest stosunkowo tania i prosta. Największym zagrożeniem dla sprawności pompy jest natomiast jej zatkanie. Tempo zużycia elementu w dużej mierze zależy od jakości stosowanego paliwa.

Obsługa klienta

Zadzwoń i Zamów
Zadzwoń i zamów części

22 884 65 45

X