NAWET 100 PLN ZA ZAKUP OPON! SPRAWDŹ JAK!
Do końca promocji pozostało:
8 8 8 8
3 3 3 3
1 1 1 1
3 3 3 3
3 3 3 3
2 2 2 2

Tarcza sprzęgła EXEDY HYD108U

Tarcza sprzęgła EXEDY  HYD108U
Tarcza sprzęgła EXEDY HYD108U
Powiększ
EXEDY

Producent: EXEDY

Kod produktu: HYD108U

Jednostka:

Ilość zębów 20

Średnica wewnętrzna [mm] 130

Średnica zewnętrzna [mm] 200

158,00 Cena za . Zawiera VAT
Zapytaj o dostępność

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Do darmowej dostawy brakuje: 399 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Tarcza sprzęgła HYD108U EXEDY

  • Ilość zębów:  20
  • Średnica wewnętrzna [mm]:  130
  • Średnica zewnętrzna [mm]:  200
Część znajduje się w kategorii: Tarcza sprzęgła
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
HYUNDAI 4110022000
HYUNDAI 4110022610
HYUNDAI 4110022630
HYUNDAI 4110036620
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (1)

Opinie o Tarcza sprzęgła HYD108U EXEDY

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

opinie puchar
2013-06-18
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownia
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
jak za taką kasę to jestem bardzo zadowolony :) dostawa również na czas, polecam!! :)

Tarcza sprzęgła HYD108U

Tarcza sprzęgła

Tarcza sprzęgła to element układu sprzęgłowego, bezpośrednio odpowiedzialny za przenoszenie napędu z wału korbowego na wał sprzęgowy. Działanie tej części opiera się na wykorzystaniu siły tarcia poprzez docisk elementów. Charakterystyką pracy tarczy sprzęgła jest funkcjonowanie w warunkach dużej siły tarcia oraz wysokich temperatur, zatem wymagana jest maksymalna wytrzymałość okładziny ciernej tarczy. W zależności od producenta, powstaje ona z różnych materiałów, wśród których coraz popularniejsze stają się włókna węglowe. Doskonale znoszą one próbę czasu, dzięki odporności na uszkodzenia mechaniczne oraz wysokie temperatury. Jednak tarcza sprzęgła może być wykonana również z włókna szklanego czy z hartowanego metalu.

Przeważnie tarcza sprzęgła wyposażona jest w tłumik drgań, który zapobiega ich powstawaniu nawet podczas gwałtownego użycia sprzęgła. Tłumik powstrzymuje również przeciążenia, powstające w takich sytuacjach. Należy podkreślić, że element ten jest niezbędny przy tarczy, o ile w samochodzie nie jest wykorzystywane koło dwumasowe, gdyż wtedy to ono zajmuje się redukcją drgań.

Troska o stan tarczy polega przede wszystkim na jej prawidłowym użytkowaniu. Zbyt częste korzystanie ze sprzęgła, jazda na tzw. półsprzęgle, czy też dociskanie pedału sprzęgła do oporu nie służą ani tarczy, ani żadnemu z pozostałych elementów układu. Problem, który zmusza do wymiany tarczy to najczęściej zmniejszenie grubości okładziny ciernej, która znacząco obniża efektywność pracy elementu. Poprawnie użytkowana tarcza sprzęgła powinna pozostać sprawna nawet po przejechaniu 120-140 tys. km, choć oczywiście zależy to także od jakości jej wykonania.

Obsługa klienta

Zadzwoń i Zamów
Zadzwoń i zamów części

22 884 65 45

X