DNI DARMOWEJ DOSTAWY! JUŻ OD 99 PLN!
Do końca promocji pozostało:
2 2 2 2
9 9 9 9
1 1 1 1
5 5 5 5
5 5 5 5
8 8 8 8

Tarcza hamulcowa SASIC 6106327 (Oś przednia)

Tarcza hamulcowa SASIC  6106327 (Oś przednia)
Tarcza hamulcowa SASIC 6106327 (Oś przednia)
Powiększ
SASIC

Producent: SASIC

Kod produktu: 6106327

Jednostka: szt

Lokalizacja w aucie Oś przednia

Typ tarczy hamulcowej wentylowany Typ tarczy hamulcowej, w której pomiędzy dwoma talerzami części ścieralnej, znajduje się odstęp, dzięki któremu tarcza jest chłodzona podczas jazdy, a w przypadku hamowania gorące powietrze wyrzucane jest na zewnątrz podzespołu dzięki ułożonym pomiędzy talerzami, słupkom kierunkowym.
dowiedz się więcej...

Grubość tarczy hamulcowej [mm] 25

Średnica [mm] 275

Średnica otworu [mm] 55

Ilość otworów 4

Minimalna grubość [mm] 23

Wysokość [mm] 49,3

Gwint wewnętrzny [mm] 14,6

dla numeru OE 4351213022

EAN 3660872448835

507,00 Cena za sztukę. Zawiera VAT
Zapytaj o dostępność

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Do darmowej dostawy brakuje: 99 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Tarcza hamulcowa 6106327 SASIC

  • Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
  • Typ tarczy hamulcowej:  wentylowany
  • Grubość tarczy hamulcowej [mm]:  25
  • Średnica [mm]:  275
  • Średnica otworu [mm]:  55
  • Ilość otworów:  4
  • Minimalna grubość [mm]:  23
  • Wysokość [mm]:  49,3
  • Gwint wewnętrzny [mm]:  14,6
  • dla numeru OE:  4351213022
Widok karty produktu w PDF: Tarcza hamulcowa (SASIC 6106327)
Część znajduje się w kategorii: Tarcze hamulcowe
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
A.B.S. 17454
ATE 24012501681
ATE 425168
BORG BECK BBD4457
BREMBO 09979020
CAR 142642
FEBI 26069
FERODO DDF1388
GIRLING 6043661
JURID 562436J
METELLI 230639C
METZGER 6110662
MEYLE 30155210092
MGA D1699
NK 204580
OBTEC 1815204580
OBTEC 204580
PILENGA V685
REMSA 670310
TEXTAR 92180303
TOYOT 4351213020
TOYOT 4351213021
TOYOT 4351213022
TRW DF4366
VALEO 197369
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Tarcza hamulcowa 6106327 SASIC

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Tarcza hamulcowa 6106327

Tarcze hamulcowe

Tarcze hamulcowe to typowy eksploatacyjny element samochodowego układu hamulcowego, który wymaga okresowej wymiany. Stan tarcz hamulcowych należy sprawdzać możliwe jak najczęściej z zachowaniem odpowiedniej regularności, ponieważ ich sprawność przekłada się na bezpieczeństwo podczas jazdy samochodem. Nagła awaria układu hamulcowego może z kolei doprowadzić do bardzo groźnych konsekwencji.

Najczęstszym objawem zużytych tarcz hamulcowych jest tzw. bicie tarcz podczas hamowania samochodem, które da się wyczuć mocnymi drganiami na kierownicy. Taki objaw jest już stosunkowo niebezpieczny i to w zasadzie ostateczny znak dla kierowcy, by jak najszybciej wymienić tarcze na nowe. Zużycie tarcz dyktowane jest przede wszystkim stylem jazdy kierowcy. Im bardziej agresywny styl, tym szybsze zużycie się tarcz.

Producenci części do układów hamulcowych zalecają, by tarcze hamulcowe wymieniać w przedziale 60 000 a 80 000 kilometrów przebiegu. Nie jest to jednak sztywna reguła, bo wiele nadal zależeć będzie od stylu jazdy kierowcy. Dlatego najlepszym sposobem nadal pozostaje regularna kontrola stanu technicznego samochodu i sprawdzanie grubości oraz stanu tarcz.

Wybór nowych tarcz hamulcowych do samochodu nie należy do łatwych. Rynek części zamiennych do samochodów oferuje bardzo dużą ilość modeli tarcz do układu hamulcowego, dedykowanych wielu popularnym markom samochodów. Podczas wyboru najlepiej unikać kupowania zamienników nieznanych producentów i wybrać produkty znanych i cenionych marek. Tylko takie tarcze hamulcowe znajdziecie na iParts.pl.

Cechy Cześci

Tarcza hamulcowa wentylowana - Typ tarczy hamulcowej, w której pomiędzy dwoma talerzami części ścieralnej, znajduje się odstęp, dzięki któremu tarcza jest chłodzona podczas jazdy, a w przypadku hamowania gorące powietrze wyrzucane jest na zewnątrz podzespołu dzięki ułożonym pomiędzy talerzami, słupkom kierunkowym.

Obsługa klienta