Dodatkowe informacje o Tarcza hamulcowa 6015213 GIRLING
Parametry | |
Kolor: | Czarny |
Typ tarczy hamulcowej: | Pełny |
Średnica [mm]: | 256 |
Grubość tarczy hamulcowej [mm]: | 13 |
Minimalna grubość [mm]: | 11 |
Średnica otworu centrującego [mm]: | 68 |
Wysokość [mm]: | 46 |
Ilość otworów: | 4 |
Wymiar gwintu: | 16 |
Średnica otworu [mm]: | 108 |
Powierzchnia: | Lakierowany |
Numery części OEM
Producent | Numer OEM |
---|---|
A.B.S. | 15745 |
A.P. | 10025E |
ABEX | W0356 |
ACDELCO | AC2066D |
APEC | DSK546 |
ATE | 24011301601 |
ATE | 24111301601 |
ATE | 413160 |
AUDI | 431 615 301 |
AUDI | 443 615 301 |
BENDIX | 333126 |
BENDIX | 561238B |
BENDIX | 561238BC |
BORG BECK | BBD4147 |
BOSCH | 0 986 478 016 |
BOSCH | 986478016 |
BRADI | 1.0103.1.5 |
BRAKE ENG | DI951021 |
BREMBO | 08.2794.10 |
BREMBO | 08279414 |
CAR | 142713 |
CAR | HPD713 |
DBA Austra | DBA247 |
DELPHI | BG215 |
DELPHI | BG2215 |
DELPHI | BS3211 |
FAG | BS3211 |
FEBI | 08556 |
FERODO | DDF048 |
FERODO | DDF0481 |
FERODO | DDF048C |
FERODO | DDF048C1 |
FERODO | DRF048S |
FIRST LINE | FBD111 |
FTE | BS3211 |
GRAF | DF2862 |
HELLA | 8DD 355 100-581 |
JURID | 561238J |
JURID | 561238JC |
LEMFO | 10087 03 |
LPR | A1081P |
MAG | 353610103150 |
MAG | 431602040530 |
MAPCO | 15710 |
METELLI | 230062 |
METZGER | 10025E |
MEYLE | 115 521 1014 |
MEYLE | 1155211014PD |
MGA | D862 |
MIN | MDC295 |
NATIONAL | NBD036 |
NK | 204718 |
NK | 314718 |
OBTEC | 421039 |
OBTEC | 815421039 |
PAGID | 53903 |
PAGID | 53933 |
PEX | 140019 |
PILENGA | 5363 |
QH BENELUX | 52367 |
QUINTON HA | BDC3211 |
QUINTON HA | BSF3211 |
REMSA | 618100 |
ROADHOUS | 618100 |
ROULUNDS | D2066 |
SEBRO | 2367 |
ST-TEMPLIN | 0311010040 |
ST-TEMPLIN | 0311010045 |
SWAG | 32908556 |
TEXTAR | 92025900 |
TEXTAR | 98200025901 |
TRISCAN | 812029102 |
TRUSTING | DF013 |
TRW | DF1521 |
VALEO | 186042 |
VALEO | 186113 |
VALEO | 297113 |
VW | 443 615 301 |
WOKING | P618100 |
ZIMMERMANN | 1001048 |
ZIMMERMANN | 100104800 |
ZIMMERMANN | 100104850 |
Dowiedz się więcej:
Tarcze hamulcowe Zimmermann. Typowa niemiecka jakość i solidność zamknięta w każdym modelu
Jak wymienić tarcze hamulcowe?
Nawiercane czy nacinane tarcze hamulcowe? Sprawdźcie, które rozwiązanie będzie w Waszym przypadku lepszym wyborem
Tarcze hamulcowe TRW w dwóch odsłonach. Która seria lepiej sprawdzi się w Twoim aucie?
Tarcze hamulcowe ATE Original i ATE PowerDisc. Sprawdź, które z nich będą najlepszym wyborem właśnie dla Ciebie
Czy warto przetaczać tarcze hamulcowe?
Objawy uszkodzenia tarcz hamulcowych
Opinie o Tarcza hamulcowa 6015213 GIRLING
Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|

Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Tarcza hamulcowa 6015213
Tarcze hamulcowe
Tarcze hamulcowe to typowy eksploatacyjny element samochodowego układu hamulcowego, który wymaga okresowej wymiany. Stan tarcz hamulcowych należy sprawdzać możliwe jak najczęściej z zachowaniem odpowiedniej regularności, ponieważ ich sprawność przekłada się na bezpieczeństwo podczas jazdy samochodem. Nagła awaria układu hamulcowego może z kolei doprowadzić do bardzo groźnych konsekwencji.
Najczęstszym objawem zużytych tarcz hamulcowych jest tzw. bicie tarcz podczas hamowania samochodem, które da się wyczuć mocnymi drganiami na kierownicy. Taki objaw jest już stosunkowo niebezpieczny i to w zasadzie ostateczny znak dla kierowcy, by jak najszybciej wymienić tarcze na nowe. Zużycie tarcz dyktowane jest przede wszystkim stylem jazdy kierowcy. Im bardziej agresywny styl, tym szybsze zużycie się tarcz.
Producenci części do układów hamulcowych zalecają, by tarcze hamulcowe wymieniać w przedziale 60 000 a 80 000 kilometrów przebiegu. Nie jest to jednak sztywna reguła, bo wiele nadal zależeć będzie od stylu jazdy kierowcy. Dlatego najlepszym sposobem nadal pozostaje regularna kontrola stanu technicznego samochodu i sprawdzanie grubości oraz stanu tarcz.
Wybór nowych tarcz hamulcowych do samochodu nie należy do łatwych. Rynek części zamiennych do samochodów oferuje bardzo dużą ilość modeli tarcz do układu hamulcowego, dedykowanych wielu popularnym markom samochodów. Podczas wyboru najlepiej unikać kupowania zamienników nieznanych producentów i wybrać produkty znanych i cenionych marek. Tylko takie tarcze hamulcowe znajdziecie na iParts.pl.
GIRLING
Girling to firma motoryzacyjna, specjalizująca się w produkcji elementów układu hamulcowego. Sławą w Europie i nie tylko cieszą się tarcze hamulcowe Girling, będące bez wątpienia flagowym produktem firmy. Niemniej jednak szczęki czy klocki hamulcowe Girling również cieszą się uznaniem. Poza głównymi częściami nowoczesnych układów hamulcowych, producent oferuje również inne elementy, bez których skuteczne hamowanie nie byłoby możliwe. Tym samym w ofercie znajdują się również przewody hamulcowe, pompy płynu hamulcowego i wiele więcej. Istnieje również możliwość zakupu pełnego zestawu hamulcowego Girling.
Części samochodowe Girling słyną z innowacyjności, która zawsze była ich znakiem rozpoznawczym. Zespół naukowy zatrudniony przez przedsiębiorstwo nieustanni pracuje nad udoskonalaniem produktów. Wykorzystując najnowocześniejsze technologie, firma dba o to, aby oferowane części zamienne nie odbiegały jakościowo od autoczęści z pierwszego montażu. Autoczęści producenta spełniają najbardziej rygorystyczne normy efektywności i bezpieczeństwa.
Marka Girling jest obecna na rynku od przeszło 90 lat. Już ponad pół wieku temu hamulce Girling zdobyły uznanie na całym świecie. Powszechnie wykorzystywano je w sportach motorowych. Produkty Girling szczególne uznanie zdobyły w Formule 1, gdzie korzystało z nich wielu zwycięzców klasyfikacji generalnej zawodów. Dzisiaj producent oferuje wydajne, wysokiej klasy części zamienne układu hamulcowego głównie dla samochodów osobowych. Oferta firmy pokrywa ponad 95% europejskiego parku samochodowego.
Cechy Cześci
Tarcza hamulcowa pełna - Najczęściej wykonana z żeliwa tarcza hamulcowa składająca się z pojedynczego pierścienia części ścieralnej, która rozgrzewa się podczas hamowania. Najprostszej budowy typ tarczy hamulcowej, dostępnej na rynku części zamiennych w niskich cenach.