Szczęki hamulcowe - komplet RAICAM 2857 (Oś tylna)

Szczęki hamulcowe - komplet RAICAM  2857 (Oś tylna)
Szczęki hamulcowe - komplet RAICAM 2857 (Oś tylna)
Powiększ

Producent: RAICAM

Kod produktu: 2857

Jednostka: komplet na oś

Oznaczenie kontrolne: E1

Szerokość [mm]: 40

System hamulcowy: AP

Lokalizacja w aucie: Oś tylna

Średnica [mm]: 228

Dla numeru artykułu: 2857

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Szczęki hamulcowe - komplet

  • Oznaczenie kontrolne:  E1
  • Szerokość [mm]:  40
  • System hamulcowy:  AP
  • Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
  • Średnica [mm]:  228
  • Dla numeru artykułu:  2857
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
BENDIX 362442B
BOSCH 0986487717
BREMBO S 23 518
FERODO FSB676
FIAT 7082149
FIAT 77362756
FIAT 77363513
FIAT 77363946
FIAT 98845054
JURID 362442
JURID 362442J
LPR 08590
MIN MFR596
OPEL 1605166
OPEL 95512096
OPEL 95512101
PAGID H9690
SBS 2723725
TEXTAR 91062000
TEXTAR 98101 0620 0 4
TRUSTING 034.112
TRW 03.0137-0457.2
VEMA 84857
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Szczęki hamulcowe - komplet

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Szczęki hamulcowe - komplet 2857

Szczęki hamulcowe

Układ hamulcowy to bez wątpienia najważniejszy system bezpieczeństwa w każdym samochodzie. Proces hamowania samochodu na drodze nie mógłby się odbyć, gdyby nie szereg współpracujących ze sobą części samochodowych. Za jedne z najbardziej istotnych w układzie hamulcowym należy uznać szczęki hamulcowe.

Szczęki hamulcowe to bardzo popularne części samochodowe, które montuje się nawet w nowszych typach pojazdów. Ich zasada działania jest niezwykle prosta. Niestety tego samego nie można powiedzieć jeżeli dojdzie do konieczności ich wymiany - oprócz demontażu koła, trzeba zdjąć także bęben hamulcowy.

Z reguły w przypadku szczęk hamulcowych zwracamy uwagę na ich stan oraz grubość okładzin ciernych. Zbyt cienkie lub wręcz odklejające się trzeba będzie wymienić na nowe. Bardzo ważnym jest, by nie bagatelizować tej kwestii i nie odwlekać wymiany w czasie. Uszkodzona okładzina cierna może niestety zablokować koło samochodu i tym samym uniemożliwić kontynuację jazdy.

Układ oparty na bębnach hamulcowych i szczękach bardzo wielu kierowców oraz specjalistów z branży motoryzacyjnej uważa za archaiczny i co najgorsze zbyt skomplikowany w budowie. Okazuje się jednak, że mimo rzeczywiście stosunkowo skomplikowanej budowy układ bębnowy jest bardzo trwały, a ewentualna naprawa nie sprawia większych trudności.

Podstawa bezproblemowego funkcjonowania układu hamulcowego bębnowego jak i w przypadku pozostałych systemów w samochodzie, sprowadza się do regularnej kontroli i używania podczas okresowych wymian części zamiennych tyko najwyższej jakości.

Obsługa klienta