Szczęki hamulcowe - komplet RAICAM 2839 (Oś tylna)

Szczęki hamulcowe - komplet RAICAM  2839 (Oś tylna)
Szczęki hamulcowe - komplet RAICAM 2839 (Oś tylna)
Powiększ

Producent: RAICAM

Kod produktu: 2839

Jednostka: komplet na oś

System hamulcowy: AKE

Oznaczenie kontrolne: E1

Szerokość [mm]: 58

Okładzina hamulcowa: Z okładziną

Lokalizacja w aucie: Oś tylna

Średnica [mm]: 270

Dla numeru artykułu: 2839

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Szczęki hamulcowe - komplet

  • System hamulcowy:  AKE
  • Oznaczenie kontrolne:  E1
  • Szerokość [mm]:  58
  • Okładzina hamulcowa:  Z okładziną
  • Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
  • Średnica [mm]:  270
  • Dla numeru artykułu:  2839
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
ABE C02072ABE
ABS 8944
ATE 03.0137-0468.2
BOSCH 0986487743
BREMBO S 83 537
CIFAM 153-428
DELPHI LS1654
GIRLING 5186939
KAVO PARTS BS-9919
KAWE 07225
LPR 07225
METELLI 53-0428
MIN MFR454
NIPPARTS J3502065
NK 2745591
PAGID H9295
QUINTON HA BS881
TEXTAR 98101 0509 0 4
TOYOT 0449526210
TOYOT 0449535240
TRISCAN 8100 13591
TRUSTING 115.298
TRW gs8693
VEMA 84839
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Szczęki hamulcowe - komplet

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Szczęki hamulcowe - komplet 2839

Szczęki hamulcowe

Układ hamulcowy to bez wątpienia najważniejszy system bezpieczeństwa w każdym samochodzie. Proces hamowania samochodu na drodze nie mógłby się odbyć, gdyby nie szereg współpracujących ze sobą części samochodowych. Za jedne z najbardziej istotnych w układzie hamulcowym należy uznać szczęki hamulcowe.

Szczęki hamulcowe to bardzo popularne części samochodowe, które montuje się nawet w nowszych typach pojazdów. Ich zasada działania jest niezwykle prosta. Niestety tego samego nie można powiedzieć jeżeli dojdzie do konieczności ich wymiany - oprócz demontażu koła, trzeba zdjąć także bęben hamulcowy.

Z reguły w przypadku szczęk hamulcowych zwracamy uwagę na ich stan oraz grubość okładzin ciernych. Zbyt cienkie lub wręcz odklejające się trzeba będzie wymienić na nowe. Bardzo ważnym jest, by nie bagatelizować tej kwestii i nie odwlekać wymiany w czasie. Uszkodzona okładzina cierna może niestety zablokować koło samochodu i tym samym uniemożliwić kontynuację jazdy.

Układ oparty na bębnach hamulcowych i szczękach bardzo wielu kierowców oraz specjalistów z branży motoryzacyjnej uważa za archaiczny i co najgorsze zbyt skomplikowany w budowie. Okazuje się jednak, że mimo rzeczywiście stosunkowo skomplikowanej budowy układ bębnowy jest bardzo trwały, a ewentualna naprawa nie sprawia większych trudności.

Podstawa bezproblemowego funkcjonowania układu hamulcowego bębnowego jak i w przypadku pozostałych systemów w samochodzie, sprowadza się do regularnej kontroli i używania podczas okresowych wymian części zamiennych tyko najwyższej jakości.

Obsługa klienta