Szczęki hamulcowe - komplet RAICAM 2439 (Oś przednia)

Szczęki hamulcowe - komplet RAICAM  2439 (Oś przednia)
Szczęki hamulcowe - komplet RAICAM 2439 (Oś przednia)
Powiększ

Producent: RAICAM

Kod produktu: 2439

Jednostka: komplet na oś

Średnica [mm]: 228,6

Dla numeru artykułu: 2439

Lokalizacja w aucie: Oś przednia

Szerokość [mm]: 43

System hamulcowy: SUM

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Szczęki hamulcowe - komplet

  • Średnica [mm]:  228,6
  • Dla numeru artykułu:  2439
  • Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
  • Szerokość [mm]:  43
  • System hamulcowy:  SUM
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
ABEX H1394
BENDIX 361188B
BREMBO S 49 522
FERODO FSB62
JURID 361188J
MAZDA 131249230
MIN MFR110
QUINTON HA 830
ROULUNDS 8140A
TEXTAR 98101 195 0 4
TRUSTING 049.108
TRW GS8086
VEMA 84439
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Szczęki hamulcowe - komplet

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Szczęki hamulcowe - komplet 2439

Szczęki hamulcowe

Układ hamulcowy to bez wątpienia najważniejszy system bezpieczeństwa w każdym samochodzie. Proces hamowania samochodu na drodze nie mógłby się odbyć, gdyby nie szereg współpracujących ze sobą części samochodowych. Za jedne z najbardziej istotnych w układzie hamulcowym należy uznać szczęki hamulcowe.

Szczęki hamulcowe to bardzo popularne części samochodowe, które montuje się nawet w nowszych typach pojazdów. Ich zasada działania jest niezwykle prosta. Niestety tego samego nie można powiedzieć jeżeli dojdzie do konieczności ich wymiany - oprócz demontażu koła, trzeba zdjąć także bęben hamulcowy.

Z reguły w przypadku szczęk hamulcowych zwracamy uwagę na ich stan oraz grubość okładzin ciernych. Zbyt cienkie lub wręcz odklejające się trzeba będzie wymienić na nowe. Bardzo ważnym jest, by nie bagatelizować tej kwestii i nie odwlekać wymiany w czasie. Uszkodzona okładzina cierna może niestety zablokować koło samochodu i tym samym uniemożliwić kontynuację jazdy.

Układ oparty na bębnach hamulcowych i szczękach bardzo wielu kierowców oraz specjalistów z branży motoryzacyjnej uważa za archaiczny i co najgorsze zbyt skomplikowany w budowie. Okazuje się jednak, że mimo rzeczywiście stosunkowo skomplikowanej budowy układ bębnowy jest bardzo trwały, a ewentualna naprawa nie sprawia większych trudności.

Podstawa bezproblemowego funkcjonowania układu hamulcowego bębnowego jak i w przypadku pozostałych systemów w samochodzie, sprowadza się do regularnej kontroli i używania podczas okresowych wymian części zamiennych tyko najwyższej jakości.

Obsługa klienta