DNI DARMOWEJ DOSTAWY OD 99PLN
Do końca promocji pozostało:
2 2 2 2
7 7 7 7
2 2 2 2
5 5 5 5
0 0 0 0
3 3 3 3

Szczęki hamulcowe - komplet METELLI kit voorgemonteerd 51-0368 (Oś tylna)

Szczęki hamulcowe - komplet METELLI kit voorgemonteerd 51-0368 (Oś tylna)
Szczęki hamulcowe - komplet METELLI kit voorgemonteerd 51-0368 (Oś tylna)
Powiększ
METELLI

Producent: METELLI

Seria: kit voorgemonteerd

Kod produktu: 51-0368

Lokalizacja w aucie Oś tylna

Szerokość [mm] 31

Średnica [mm] 180

otwór o śr[mm] 14,29

System hamulcowy VAG

Oznaczenie kontrolne ECE R90 APPROVED

EAN 8032747166970

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach

Zestaw zawiera następujące elementy:

Ilość Nazwa Nr części
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Szczęki hamulcowe - komplet 51-0368 METELLI

  • Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
  • Szerokość [mm]:  31
  • Średnica [mm]:  180
  • otwór o śr[mm]:  14,29
  • System hamulcowy:  VAG
  • Oznaczenie kontrolne:  ECE R90 APPROVED
Część znajduje się w kategorii: Szczęki hamulcowe
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
CIFAM 151-368
DEX 26430
FRITECH 16430
FTE TK1401
TRUSTING 6430
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Szczęki hamulcowe - komplet 510368 METELLI

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Szczęki hamulcowe - komplet 51-0368

Szczęki hamulcowe

Układ hamulcowy to bez wątpienia najważniejszy system bezpieczeństwa w każdym samochodzie. Proces hamowania samochodu na drodze nie mógłby się odbyć, gdyby nie szereg współpracujących ze sobą części samochodowych. Za jedne z najbardziej istotnych w układzie hamulcowym należy uznać szczęki hamulcowe.

Szczęki hamulcowe to bardzo popularne części samochodowe, które montuje się nawet w nowszych typach pojazdów. Ich zasada działania jest niezwykle prosta. Niestety tego samego nie można powiedzieć jeżeli dojdzie do konieczności ich wymiany - oprócz demontażu koła, trzeba zdjąć także bęben hamulcowy.

Z reguły w przypadku szczęk hamulcowych zwracamy uwagę na ich stan oraz grubość okładzin ciernych. Zbyt cienkie lub wręcz odklejające się trzeba będzie wymienić na nowe. Bardzo ważnym jest, by nie bagatelizować tej kwestii i nie odwlekać wymiany w czasie. Uszkodzona okładzina cierna może niestety zablokować koło samochodu i tym samym uniemożliwić kontynuację jazdy.

Układ oparty na bębnach hamulcowych i szczękach bardzo wielu kierowców oraz specjalistów z branży motoryzacyjnej uważa za archaiczny i co najgorsze zbyt skomplikowany w budowie. Okazuje się jednak, że mimo rzeczywiście stosunkowo skomplikowanej budowy układ bębnowy jest bardzo trwały, a ewentualna naprawa nie sprawia większych trudności.

Podstawa bezproblemowego funkcjonowania układu hamulcowego bębnowego jak i w przypadku pozostałych systemów w samochodzie, sprowadza się do regularnej kontroli i używania podczas okresowych wymian części zamiennych tyko najwyższej jakości.

Obsługa klienta