Szczęki hamulcowe - komplet MAPCO 9835/1 (Oś tylna)

Szczęki hamulcowe - komplet MAPCO  9835/1 (Oś tylna)
Szczęki hamulcowe - komplet MAPCO 9835/1 (Oś tylna)
Powiększ
MAPCO

Producent: MAPCO

Kod produktu: 9835/1

Jednostka: komplet na oś

Lokalizacja w aucie Oś tylna

Specyfikacje asortymentowa montowany wczesniej

Artykuł oraz informacja uzupełniająca bez cylinderka hamulcowego

Średnica [mm] 230

Szerokość [mm] 40

EAN 4043605199218

346,00 Cena za sztukę. Zawiera VAT
Zapytaj o dostępność

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Do darmowej dostawy brakuje: 399 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Szczęki hamulcowe - komplet 9835/1 MAPCO

  • Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
  • Specyfikacje asortymentowa:  montowany wczesniej
  • Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  bez cylinderka hamulcowego
  • Średnica [mm]:  230
  • Szerokość [mm]:  40
Część znajduje się w kategorii: Szczęki hamulcowe
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
ATE 03.0137-0264.2
METZGER MG 572V
SEAT 357 609 525 C
SEAT 357 609 526 C
SEAT 357 609 527 E
SEAT 357 609 528 E
SEAT 357 698 525 CV
SEAT 357 698 525 CX
SEAT 431 609 525 V
SEAT 431 609 525 X
SEAT 431 609 526 V
SEAT 431 609 526 X
SEAT 431 609 527 EV
SEAT 431 609 527 EX
SEAT 431 609 528 EV
SEAT 431 609 528 EX
SEAT 431 698 525 V
SEAT 431 698 525 X
SEAT 443 698 525 AV
SEAT 443 698 525 AX
SEAT 8A0 609 525
SEAT 8A0 609 525 A
SEAT 8A0 609 525 B
SEAT 8A0 609 526
SEAT 8A0 609 526 A
SEAT 8A0 609 526 B
SEAT 8A0 609 527
SEAT 8A0 609 527 A
SEAT 8A0 609 527 B
SEAT 8A0 609 528
SEAT 8A0 609 528 A
SEAT 8A0 609 528 B
TOPRAN 103 532
TRW GS8544
VAG 357 609 525 C
VAG 357 609 526 C
VAG 357 609 527 E
VAG 357 609 528 E
VAG 357 698 525 CV
VAG 357 698 525 CX
VAG 431 609 525
VAG 431 609 525 V
VAG 431 609 525 X
VAG 431 609 526
VAG 431 609 526 V
VAG 431 609 526 X
VAG 431 609 527 E
VAG 431 609 527 EV
VAG 431 609 527 EX
VAG 431 609 528 E
VAG 431 609 528 EV
VAG 431 609 528 EX
VAG 431 698 525 V
VAG 431 698 525 X
VAG 443 609 525 A
VAG 443 609 526 A
VAG 443 609 527 A
VAG 443 609 528 A
VAG 443 698 525 AV
VAG 443 698 525 AX
VAG 443 698 525 BV
VAG 443 698 525 BX
VAG 443 698 525 CX
VAG 8A0 609 525
VAG 8A0 609 525 A
VAG 8A0 609 525 B
VAG 8A0 609 526
VAG 8A0 609 526 A
VAG 8A0 609 526 B
VAG 8A0 609 527
VAG 8A0 609 527 A
VAG 8A0 609 527 B
VAG 8A0 609 528
VAG 8A0 609 528 A
VAG 8A0 609 528 B
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (1)

Opinie o Szczęki hamulcowe - komplet 9835/1 MAPCO

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

opinie puchar
2016-11-10
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownia
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
Hamowanie teraz z tymi szczękami hamulcowymi jest o niebo lepsze i widze że części są świetnej jakości w tym sklepie. Mój kumpel mi polecił bo sam robił tu zakupy.

Szczęki hamulcowe - komplet 9835/1

Szczęki hamulcowe

Układ hamulcowy to bez wątpienia najważniejszy system bezpieczeństwa w każdym samochodzie. Proces hamowania samochodu na drodze nie mógłby się odbyć, gdyby nie szereg współpracujących ze sobą części samochodowych. Za jedne z najbardziej istotnych w układzie hamulcowym należy uznać szczęki hamulcowe.

Szczęki hamulcowe to bardzo popularne części samochodowe, które montuje się nawet w nowszych typach pojazdów. Ich zasada działania jest niezwykle prosta. Niestety tego samego nie można powiedzieć jeżeli dojdzie do konieczności ich wymiany - oprócz demontażu koła, trzeba zdjąć także bęben hamulcowy.

Z reguły w przypadku szczęk hamulcowych zwracamy uwagę na ich stan oraz grubość okładzin ciernych. Zbyt cienkie lub wręcz odklejające się trzeba będzie wymienić na nowe. Bardzo ważnym jest, by nie bagatelizować tej kwestii i nie odwlekać wymiany w czasie. Uszkodzona okładzina cierna może niestety zablokować koło samochodu i tym samym uniemożliwić kontynuację jazdy.

Układ oparty na bębnach hamulcowych i szczękach bardzo wielu kierowców oraz specjalistów z branży motoryzacyjnej uważa za archaiczny i co najgorsze zbyt skomplikowany w budowie. Okazuje się jednak, że mimo rzeczywiście stosunkowo skomplikowanej budowy układ bębnowy jest bardzo trwały, a ewentualna naprawa nie sprawia większych trudności.

Podstawa bezproblemowego funkcjonowania układu hamulcowego bębnowego jak i w przypadku pozostałych systemów w samochodzie, sprowadza się do regularnej kontroli i używania podczas okresowych wymian części zamiennych tyko najwyższej jakości.

Obsługa klienta