Szczęki hamulcowe hamulca bębnowego - komplet ICER 21 5775 00

Szczęki hamulcowe hamulca bębnowego - komplet ICER  21 5775 00
Szczęki hamulcowe hamulca bębnowego - komplet ICER 21 5775 00
Powiększ
ICER

Producent: ICER

Kod produktu: 21577500

Długość [mm] 212,2

Szerokość [mm] 64,8

Grubość [mm] 7

Promień [mm] 128

Średnica bębna hamulcowego 270

Typ nitu 4x8

Ilość otworów wiertniczych 10

Ciężar [kg] 1300

Rodzaj osi Rear

Techniczny numer informacyjny 21 5775 00

EAN 8424073027931

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Szczęki hamulcowe hamulca bębnowego - komplet 21577500 ICER

  • Długość [mm]:  212,2
  • Szerokość [mm]:  64,8
  • Grubość [mm]:  7
  • Promień [mm]:  128
  • Średnica bębna hamulcowego:  270
  • Typ nitu:  4x8
  • Ilość otworów wiertniczych:  10
  • Ciężar [kg]:  1300
  • Rodzaj osi:  Rear
  • Techniczny numer informacyjny:  21 5775 00
Część znajduje się w kategorii: Szczęki hamulcowe
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
BFMC VN/ 19/1
HELLA J1231
HELLAPAGID J1231
ICER 21 5775 00
PAGID J1231
TEXTAR 1577501
VW 291 609 265 E
VW 291 698 135
VW 291 698 135 B
VW 291 698 135 D
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Szczęki hamulcowe hamulca bębnowego - komplet 21577500 ICER

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Szczęki hamulcowe hamulca bębnowego - komplet 21 5775 00

Szczęki hamulcowe

Układ hamulcowy to bez wątpienia najważniejszy system bezpieczeństwa w każdym samochodzie. Proces hamowania samochodu na drodze nie mógłby się odbyć, gdyby nie szereg współpracujących ze sobą części samochodowych. Za jedne z najbardziej istotnych w układzie hamulcowym należy uznać szczęki hamulcowe.

Szczęki hamulcowe to bardzo popularne części samochodowe, które montuje się nawet w nowszych typach pojazdów. Ich zasada działania jest niezwykle prosta. Niestety tego samego nie można powiedzieć jeżeli dojdzie do konieczności ich wymiany - oprócz demontażu koła, trzeba zdjąć także bęben hamulcowy.

Z reguły w przypadku szczęk hamulcowych zwracamy uwagę na ich stan oraz grubość okładzin ciernych. Zbyt cienkie lub wręcz odklejające się trzeba będzie wymienić na nowe. Bardzo ważnym jest, by nie bagatelizować tej kwestii i nie odwlekać wymiany w czasie. Uszkodzona okładzina cierna może niestety zablokować koło samochodu i tym samym uniemożliwić kontynuację jazdy.

Układ oparty na bębnach hamulcowych i szczękach bardzo wielu kierowców oraz specjalistów z branży motoryzacyjnej uważa za archaiczny i co najgorsze zbyt skomplikowany w budowie. Okazuje się jednak, że mimo rzeczywiście stosunkowo skomplikowanej budowy układ bębnowy jest bardzo trwały, a ewentualna naprawa nie sprawia większych trudności.

Podstawa bezproblemowego funkcjonowania układu hamulcowego bębnowego jak i w przypadku pozostałych systemów w samochodzie, sprowadza się do regularnej kontroli i używania podczas okresowych wymian części zamiennych tyko najwyższej jakości.

Obsługa klienta