Sworzeń koła FEBI BILSTEIN 32796 (Oś przednia po obydwu stronach) (Tylna Oś, po obydwu stronach)

-54%
Sworzeń koła FEBI BILSTEIN  32796 (Oś przednia po obydwu stronach) (Tylna Oś, po obydwu stronach)
Sworzeń koła FEBI BILSTEIN 32796 (Oś przednia po obydwu stronach) (Tylna Oś, po obydwu stronach)
Powiększ
FEBI BILSTEIN

Producent: FEBI BILSTEIN

Kod produktu: 32796

Jednostka: szt

Gwint zewn. [mm] M22 x 1,5

Długość gwintu [mm] 50

Jakosć/Klasa 10.9

Powierzchnia Naoliwione

Długożć żruby pod główką [mm] 79

Lokalizacja w aucie Oś przednia po obydwu stronach

Lokalizacja w aucie Tylna Oś, po obydwu stronach

Żrednica radełkowania [mm] 25,5

Łeb sworznia o średnicy [mm] 36

Ciężar [kg] 0,31

8,22
Pozostało w promocji ostatnie 6 sztuk!
Kolejne w cenie 18,00 zł Cena za sztukę. Zawiera VAT
Ilość:
+
-
Dodaj do koszyka

Dostępność towaru: 6 sztuk dostępne OD RĘKI   

?
Do darmowej dostawy brakuje: 399 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Sworzeń koła 32796 FEBI BILSTEIN

  • Gwint zewn. [mm]:  M22 x 1,5
  • Długość gwintu [mm]:  50
  • Jakosć/Klasa:  10.9
  • Powierzchnia:  Naoliwione
  • Długożć żruby pod główką [mm]:  79
  • Lokalizacja w aucie:  Oś przednia po obydwu stronach
  • Lokalizacja w aucie:  Tylna Oś, po obydwu stronach
  • Żrednica radełkowania [mm]:  25,5
  • Łeb sworznia o średnicy [mm]:  36
  • Ciężar [kg]:  0,31
Część znajduje się w kategorii: Mocowanie koła
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
AUGER 65149
AUGER 83878
BERGKRAFT BK8400077
CASALS 21536
DSS 205109
DT SPARE P 2.65095
IMEX IMX 00420515514
PE 147.589-00A
RENAULT T 74 20 515 514
RYME 0414249
S-TR STR-40710
SAMPA 030.788
SAMPA 031.071
ST-TEMPLIN 11.010.4006.040
STELLOX 85-18485-SX
TTC 03.33.019
VOLVO 20515514
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (3)

Opinie o Sworzeń koła 32796 FEBI BILSTEIN

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

opinie puchar
2013-07-16
1/5
Jakość:
1/5
Precyzja:
1/5
Ocena działania
1/5
Ocena użytkownia
1/5
Ogólne wrażenia
1/5
Zapomniałem dodać, że moja ocena dotyczy zastosowania w tylnej piaście colta VI (2005). Sworzeń jest dedykowany do wielu modeli mitsubishi - być może gdzie indziej pasuje jak ulał???
opinie puchar
2013-07-09
1/5
Jakość:
1/5
Precyzja:
1/5
Ocena działania
1/5
Ocena użytkownia
1/5
Ogólne wrażenia
1/5
Sworzeń ma za długą część do mocowania w piaście. Po montażu wystaje poza nią, co uniemożliwia przyleganie tarczy hamulcowej!!! Brawo FEBI - a wystarczyło użyć suwmiarki...
opinie puchar
2013-05-23
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownia
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
Nie wiem czy sklep iParts.pl ma jakiekolwiek słabe strony. Ja się jeszcze nigdy na Was nie zawiodłam - dostawa na czas, towar zgodny z opisem i służy naprawdę długo. Zdecydowanie Polecam - Wasza stała Klientka :-)

Sworzeń koła 32796

Mocowanie koła

Mocowanie koła wykonuje się zwykle przy użyciu metalowych śrub. W większości przypadków to za ich pomocą koła są przytwierdzane do konstrukcji pojazdu, wyjątek stanowią jednak samochody sportowe, w których przeważnie śruby zastępuje się szpilką koła. Co prawda wymiana szpilki jest prostsza, jednak jej cena jest o wiele wyższa od ceny śruby.

Wyjątkowo nieostrożna jazda po trudnym terenie w połączeniu z nierzetelnością na linii produkcyjnej sprawiają, że może dojść do poluzowania śrub do kół. Niewielkie luzy pojedynczej śruby czasami mogą być niezauważalne w czasie jazdy, jednak powinny zostać dostrzeżone podczas przeglądu. W każdym takim przypadku należy wykonać ponowne mocowanie koła, gdyż istnieje ryzyko dalszego luzowania śruby i ostatecznie jej odpadnięcia. W przypadku większych luzów, czy też właśnie wypadnięcia śruby, kierowca częściowo traci kontrolę nad kołami, co bez wątpienia rodzi niezwykle duże niebezpieczeństwo. W skrajnych przypadkach może dojść nawet do odpadnięcia koła.

Należy podkreślić, że fabryczne, a zatem pierwsze mocowanie koła przy użyciu śruby często jest też ostatnim. Przeważnie mocowanie wystarcza na cały okres eksploatacji, jednak zdarzają się wyjątki, w których konieczne jest wkręcenie nowych śrub. Należy wtedy zadbać o ich najwyższą jakość, która zapewni niezawodne mocowanie koła. Ponadto, zadanie to warto zlecić doświadczonemu mechanikowi, któremu można zaufać. Poprawne umocowanie koła decyduje o tym, czy kierowca może czuć się bezpiecznie w czasie jazdy. Przykręcenie śruby wykonuje się używając urządzenia elektrycznego, którego działanie trzeba ustawić na właściwy moment obrotowy. Zarówno bowiem zbyt lekkie, jak i zbyt mocne dokręcenie śruby może doprowadzić do ścięcia śruby, a tym samym jej odpadnięcia.

FEBI BILSTEIN

Od momentu założenia Febi Bilstein, z małego przedsiębiorstwa przekształcił się w jedną z największych firm na rynku części zamiennych i ma oddziały w więcej niż w 69 krajach. Asortyment marki Febi Bilstein obejmuje około 30 tysięcy części do samochodów, które są dostarczane do ponad 140 krajów na całym świecie.

Firma rozpoczęła historię w przemyśle motoryzacyjnym od produkcji śrub sprężynowych. Wystarczyło jednak zaledwie kilka lat, by z powodu dynamicznego rozwoju przemysłu motoryzacyjnego, produkcja części zamiennych stała się priorytetowym obszarem działalności Febi Bilstein.

Każda z części do samochodów tej marki to produkt wysokiej jakości i trwałości. Firma nakłada wysokie wymagania na jakość produkowanych części samochodowych, zarówno we własnych zakładach, jak i w przedsiębiorstwach dostawców. Wszystkie części Febi Bilstein to elementy wspierane certyfikatem DIN ISO 9002.

Bogata oferta marki Febi Bilstein obejmuje aktualnie części silnika, elementy układu zawieszenia i układu kierowniczego, części układu hamulcowego, filtry do samochodu, części układu napędowego i chłodzenia oraz wiele innych, wysokiej jakości części samochodowych.

Obsługa klienta