DNI DARMOWEJ DOSTAWY! JUŻ OD 99 PLN!
Do końca promocji pozostało:
3 3 3 3
9 9 9 9
2 2 2 2
6 6 6 6
5 5 5 5
0 0 0 0

Świeca zapłonowa NPS FXE20HR11

Świeca zapłonowa NPS  FXE20HR11
Świeca zapłonowa NPS FXE20HR11
Powiększ
NPS

Producent: NPS

Kod produktu: FXE20HR11

specyfikacja Irridium P/L

Średnica [mm] 12

Rozmiar klucza 14

Moment dokrecenia [Nm] 17

Masa [g] 42

Świeca zapłonowa 1 elektroda masowa

Rozmiar gwintu 1 26.5

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Świeca zapłonowa FXE20HR11 NPS

  • specyfikacja:  Irridium P/L
  • Średnica [mm]:  12
  • Rozmiar klucza:  14
  • Moment dokrecenia [Nm]:  17
  • Masa [g]:  42
  • Świeca zapłonowa:  1 elektroda masowa
  • Rozmiar gwintu 1:  26.5
Część znajduje się w kategorii: Świece zapłonowe
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
ASHIKA FXE20HR11
BOSCH 242129522
BOSCH 0 242 135 524
NGK PLZKAR 6A-11
NGK LZKAR 6AP-11
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Świeca zapłonowa FXE20HR11 NPS

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Świeca zapłonowa FXE20HR11

Świece zapłonowe

Świecie zapłonowe to podstawowe i jedne z najważniejszych elementów benzynowego silnika samochodowego, wbrew ich niewielkim rozmiarom. Uszkodzone świecie to sytuacja równoznaczna z brakiem możliwości uruchomienia jednostki napędowej. Umożliwiają one bowiem rozruch silnika spalinowego, a także kontrolują zużycie benzyny.

Praca świec zapłonowych odbywa się w naprawdę ekstremalnych warunkach, gdzie temperatura sięga nawet 1000 st. Celsjusza. Świece to element eksploatacyjny, który z czasem wymaga wymiany. Z reguły to około 30 tys. kilometrów, ale szczegółowych informacji najlepiej szukać w instrukcji obsługi samochodu.

Do typowych objawów zużycia świec zapłonowych należy zaliczyć pogorszone osiągi jednostki napędowej. Ponadto da się zauważyć ogólne osłabienie silnika oraz problemy z odpaleniem jednostki napędowej i ogólne kłopoty z zapłonem. Awarii bardzo często towarzyszy także wzrost spalania benzyny, co będzie akurat stosunkowo łatwe do spostrzeżenia. Zużyte świece zapłonowe bardzo często objawiają się także mocno falującymi obrotami jednostki napędowej, co najłatwiej zauważyć, kiedy auto pracuje na stosunkowo wolnych obrotach.

Żywotność świec zapłonowych zależy przede wszystkim od wykorzystanego do produkcji materiału, a dokładniej od surowców, których użyto do wykonania elektrod. Zwykłe świece zapłonowe wystarczą na ok. 30–40 tys. kilometrów przebiegu. Wyższej jakości świece – np. świece irydowe lub platynowe, będą w stanie wytrzymać przebiegi rzędu nawet 100 tys. kilometrów.

Koszt wymiany świec zapłonowych nie należy do wysokich. Za same świece przyjdzie kierowcy zapłacić zaledwie kilkadziesiąt złotych za sztukę. Warsztat również nie inkasuje dużych kwot na wymianie świec zapłonowych a więc tym bardziej nie należy odwlekać wymiany w czasie i bagatelizować awarii świec.

Obsługa klienta