Sterownik układu zapłonowego QUINTON HAZELL XEI7

Sterownik układu zapłonowego QUINTON HAZELL  XEI7
Sterownik układu zapłonowego QUINTON HAZELL XEI7
Powiększ
QUINTON HAZELL

Producent: QUINTON HAZELL

Kod produktu: XEI7

Jednostka: szt

Wyposażenie pojazdu Dla pojazdów z rozdzielaczem zapłonu

Ilość biegunów 4

112,00 Cena za sztukę. Zawiera VAT
Zapytaj o dostępność

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Do darmowej dostawy brakuje: 399 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Sterownik układu zapłonowego XEI7 QUINTON HAZELL

  • Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów z rozdzielaczem zapłonu
  • Ilość biegunów:  4
Część znajduje się w kategorii: Sterowniki i czujniki
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
AMC 8134117
BERU ZM006
CHRYS 8134117
CI XEI7
DELCOREMY 16017433
DELCOREMY 1978778
DELCOREMY D1959
ECP 415720050
EPS 1.965.002
FACET 9.4002
GM 1978778
HELLA 5DA006623061
KW 465 002
LUCCAV DAB700
MOTAQUIP LVIM219
OPEL 1211560
OPEL 1978778
OPEL 6237752
UNIPART GIM5025
VALEO 245522
VALEO 2595010
VALEO CD870
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Sterownik układu zapłonowego XEI7 QUINTON HAZELL

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Sterownik układu zapłonowego XEI7

Sterowniki i czujniki

Sterowniki i czujniki to niewielkie, lecz skomplikowane części, które kierują pracą nowoczesnego samochodu. Bez ich działań kontrolnych i reakcji na wyniki pomiarów, większość podzespołów nie byłaby w stanie poprawnie funkcjonować. Czujniki kontrolują m.in. temperaturę i ciśnienie cieczy oraz gazów w instalacjach samochodowych. Większość z nich połączona jest ze sterownikiem silnika. Sterowniki i czujniki współpracują w ten sposób, że pomiary są przekazywane do sterowników, aby te mogły odpowiednio zmodyfikować skład mieszanki powietrzno-paliwowej dostarczanej do komór spalania lub manipulować tempem wtrysku.

Im nowocześniejszy samochód, tym więcej w nim czujników. Podstawowe czujniki to między innymi te, które kontrolują pracę wałka rozrządu i wału korbowego. Dzięki nim sterownik silnika otrzymuje wskazówki, jak kierować tempem wtrysku, uwzględniając obroty tłoków. Chcąc uniknąć zwiększonego spalania, należy pilnować sprawności sondy lambda, która określa poziom zanieczyszczenia spalin. Za sprawą tych informacji sterowniki uzyskują niezbędne instrukcje, jak modyfikować mieszankę paliwowo-powietrzną.

Czujniki to nowoczesne urządzenia elektroniczne, które z jednej strony są konstrukcyjnie skomplikowane, z drugiej posiadają zabezpieczenia przed uszkodzeniami. Niemniej mogą one ulegać awariom, zwłaszcza jeśli są wyeksponowane na działanie czynników zagrażających. Przykładowo, pracująca w skrajnie wysokich temperaturach oraz wśród zanieczyszczeń, sonda lambda może w pewnym momencie odmówić posłuszeństwa. Podobnie sterowniki mogą ulegać uszkodzeniom, choćby wskutek przepalenia przewodów. Zwykle w takich przypadkach konieczna jest wymiana danego elementu.

Obsługa klienta