Sterownik układu zapłonowego QUINTON HAZELL XEI68

Sterownik układu zapłonowego QUINTON HAZELL  XEI68
Sterownik układu zapłonowego QUINTON HAZELL XEI68
Powiększ
QUINTON HAZELL

Producent: QUINTON HAZELL

Kod produktu: XEI68

Jednostka: szt

Ilość biegunów 7

365,00 Cena za sztukę. Zawiera VAT
Zapytaj o dostępność

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Do darmowej dostawy brakuje: 399 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Sterownik układu zapłonowego XEI68 QUINTON HAZELL

  • Ilość biegunów:  7
Część znajduje się w kategorii: Sterowniki i czujniki
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
CI XEI68
ECP 415745170
FACET 9.4048
HELLA 5DA006623-231
LUCCAV DAB412
MOTAQUIP LVIM193
RENAULT 77 00 722 070
RENAULT 77 00 732 263
RENAULT 77 00 749 146
RENAULT 77 00 852 093
RENAULT 77 00 852 662
RENAULT 77 00 857 551
SIEME S102020001C
SIEME S102030002A
UNIPART GIM5076
VALEO 245529
VALEO 2595018
VALEO CD875
VOLVO 34145209
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Sterownik układu zapłonowego XEI68 QUINTON HAZELL

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Sterownik układu zapłonowego XEI68

Sterowniki i czujniki

Sterowniki i czujniki to niewielkie, lecz skomplikowane części, które kierują pracą nowoczesnego samochodu. Bez ich działań kontrolnych i reakcji na wyniki pomiarów, większość podzespołów nie byłaby w stanie poprawnie funkcjonować. Czujniki kontrolują m.in. temperaturę i ciśnienie cieczy oraz gazów w instalacjach samochodowych. Większość z nich połączona jest ze sterownikiem silnika. Sterowniki i czujniki współpracują w ten sposób, że pomiary są przekazywane do sterowników, aby te mogły odpowiednio zmodyfikować skład mieszanki powietrzno-paliwowej dostarczanej do komór spalania lub manipulować tempem wtrysku.

Im nowocześniejszy samochód, tym więcej w nim czujników. Podstawowe czujniki to między innymi te, które kontrolują pracę wałka rozrządu i wału korbowego. Dzięki nim sterownik silnika otrzymuje wskazówki, jak kierować tempem wtrysku, uwzględniając obroty tłoków. Chcąc uniknąć zwiększonego spalania, należy pilnować sprawności sondy lambda, która określa poziom zanieczyszczenia spalin. Za sprawą tych informacji sterowniki uzyskują niezbędne instrukcje, jak modyfikować mieszankę paliwowo-powietrzną.

Czujniki to nowoczesne urządzenia elektroniczne, które z jednej strony są konstrukcyjnie skomplikowane, z drugiej posiadają zabezpieczenia przed uszkodzeniami. Niemniej mogą one ulegać awariom, zwłaszcza jeśli są wyeksponowane na działanie czynników zagrażających. Przykładowo, pracująca w skrajnie wysokich temperaturach oraz wśród zanieczyszczeń, sonda lambda może w pewnym momencie odmówić posłuszeństwa. Podobnie sterowniki mogą ulegać uszkodzeniom, choćby wskutek przepalenia przewodów. Zwykle w takich przypadkach konieczna jest wymiana danego elementu.

Obsługa klienta