Śruba do regulacji pochylenia koła FEBEST 2329-002-KIT

Śruba do regulacji pochylenia koła FEBEST  2329-002-KIT
Śruba do regulacji pochylenia koła FEBEST 2329-002-KIT
Powiększ
FEBEST

Producent: FEBEST

Kod produktu: 2329-002-KIT

Jednostka: szt

Ciężar [kg] 0,141

Długożć opakowania [cm] 10,7

Szerokość opakowania [cm] 3,4

Wysokość opakowania [cm] 3,4

32,00 Cena za sztukę. Zawiera VAT
Zapytaj o dostępność

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Do darmowej dostawy brakuje: 399 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Śruba do regulacji pochylenia koła 2329-002-KIT FEBEST

  • Ciężar [kg]:  0,141
  • Długożć opakowania [cm]:  10,7
  • Szerokość opakowania [cm]:  3,4
  • Wysokość opakowania [cm]:  3,4
Część znajduje się w kategorii: Zestaw zawieszenia, kompletny
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
VAG 1K0501387D
VAG WHT000228
VAG WHT001761
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Śruba do regulacji pochylenia koła 2329-002-KIT FEBEST

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Śruba do regulacji pochylenia koła 2329-002-KIT

Zestaw zawieszenia, kompletny

Zawieszenie samochodowe to złożony układ, będący łącznikiem pomiędzy kołami i konstrukcją nośną auta. Kompletny zestaw zawieszenia składa się z licznych podzespołów oraz elementów, które je ze sobą łączą.

Wśród najważniejszych części zawieszenia należy wymienić amortyzatory, niezbędne podczas pokonywania nierówności terenu. Wraz ze sprężynami nadają one zawieszeniu elastyczności, przez co drgania i wibracje są słabiej odczuwalne. Jednak w skład kompletnego zestawu zawieszenia wchodzą również takie elementy, jak np. wahacze umożliwiające ruch kół. Przymocowane do piasty z jedne strony, a do sworznia z drugiej, odgrywają kluczową rolę w ustalaniu kierunku jazdy. Wspomniany sworzeń to także część zawieszenia, z jednej strony połączona z wahaczem, z drugiej ze zwrotnicą, przez co jest elementem bezpośrednio łączącym zawieszenie z układem kierowniczym.

Elementy zawieszenia znajdując się w niewielkiej odległości od podłoża są mocno narażone na usterki. Zagrażają im uszkodzenia mechaniczne, spowodowane np. przez kamyczki znajdujące się na jezdni. Ponadto, pył, piasek czy błoto zalegające na wahaczach czy też przedostające się do amortyzatorów, mogą wywołać duże szkody. Zanieczyszczenia bezpośrednio powodują niesprawność niektórych elementów zestawu zawieszenia, ponadto przyczyniają się do ich niszczenia w dłuższej perspektywie. Wystawione na oddziaływanie wilgoci, metalowe części zawieszenia są także narażone na korozję. Zawieszenie należy poddawać kontroli przy każdym przeglądzie pojazdu.

Obsługa klienta