DNI DARMOWEJ DOSTAWY OD 99PLN! KOD: DARMOWA
Do końca promocji pozostało:
1 1 1 1
4 4 4 4
1 1 1 1
8 8 8 8
3 3 3 3
6 6 6 6

Sprzęgło wiskozowe AUGER 76965

Sprzęgło wiskozowe AUGER  76965
Sprzęgło wiskozowe AUGER 76965
Powiększ
AUGER

Producent: AUGER

Kod produktu: 76965

Ciężar [kg]: 2,49

EAN: 4051334700483

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Sprzęgło wiskozowe 76965 AUGER

  • Ciężar [kg]:  2,49
Część znajduje się w kategorii: Wentylator chłodnicy i Sprzęgło wiskozowe
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
AUGER 76965
BH SERVICE 8MV 376 757-681
BH SERVICE 8MV376757681
DT SPARE P 3.15261
FEBI 38137
HELLA 8MV 376 757-681
HELLA 8MV376757681
MAN 51.06630.0071
MAN 51066300071
SAMPA 022.396-01
SEM LASTIK 12136
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Sprzęgło wiskozowe 76965 AUGER

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Sprzęgło wiskozowe 76965

Wentylator chłodnicy i Sprzęgło wiskozowe

Będąca elementem układu chłodniczego chłodnica musi utrzymywać odpowiednio niską temperaturę, aby zapewniać ochłodzenie jednostce napędowej. W trudnych warunkach, na przykład podczas długotrwałej jazdy w korku, chłodnica nie jest odpowiednio ochładzana powietrzem z zewnątrz, przez co konieczne jest uruchomienie wentylatora chłodnicy. Istnieją modele elektryczne, jednak zdecydowanie częściej wentylator ten działa dzięki połączeniu ze sprzęgłem wiskozowym przekazującym moment obrotowy z pompy wody.

Wentylator i sprzęgło wiskozowe to połączenie, dzięki któremu następuje oszczędność energii, a także unika się nadmiernej eksploatacji silnika. Powyższe jest możliwe dzięki temu, że wentylator chłodnicy pracuje tylko wtedy, gdy jest to konieczne ze względu na podniesienie temperatury. Bezpośrednio za włączenie wentylatora odpowiada termowłącznik. Kontroluje on temperaturę płynu chłodzącego i w sytuacji, gdy osiągnie ona określony poziom, daje sygnał do uruchomienia wentylatora. Sprzęgło wiskozowe natomiast natychmiastowo przekazuje moment obrotowy, przez co wentylator zaczyna pracować z prędkością podobną do wirnika pompy wody.

Najczęściej występujące awarie wentylatora, to mechaniczne uszkodzenie łopatki oraz usterka termowłącznika. Oczywiście usterce może ulec również sprzęgło wiskozowe, co także powoduje zatrzymania pracy wentylatora. Niesprawność jest łatwa do wykrycia ze względu na hałas wydobywający się spod maski. Awaria wymaga wizyty w warsztacie i wymiany układu lub którejś z jego części.

AUGER

AUGER to niemiecka marka części samochodowych, będąca częścią firmy Auger Autotechnik GmbH zajmującej się sprzedażą hurtową zamiennych części samochodowych przede wszystkim do pojazdów dostawczych. Marka AUGER narodziła się w 2003 roku w niemieckiej Kolonii, a początki działalności firmy dotyczyły sprzedaży części motoryzacyjnych przeznaczonych do europejskich samochodów dostawczych, a także autobusów oraz przyczep. W 2005 roku marka uruchomiła ośrodek badawczy, odpowiedzialny za rozwijanie własnych produktów oraz testowania części dostarczanych przez firmy zewnętrzne. Placówki dystrybucyjne marki AUGER znajdują się m.in. w Niemczech, Rumunii oraz Rosji, natomiast produkty firmy trafiają na rynki ponad 60 krajów na całym świecie. W ofercie marki AUGER dostępne są m.in. elementy jednostki napędowej, części układu hamulcowego, elementy zawieszenia oraz nadwozia, części układu pneumatycznego, a także sprzęgła, filtry, elementy układu chłodzenia silnika, układu kierowniczego oraz systemu napędowego. Wszystkie oferowane części ze znakiem AUGER zostają poddane ścisłej kontroli na wszystkich etapach ich produkcji.

Cechy Cześci

Olej napędowy - Olej napędowy to paliwo stosowane w układach z silnikiem wysokoprężnym. Potocznie olej napędowy nazywa się ropą, ponieważ w rzeczywistości jest to mieszanka węglowodorów powstających w procesie destylacji ropy naftowej. W przeciwieństwie do układów z silnikiem benzynowym, w dieslach mieszanka paliwowo-powietrzna spalana jest wskutek podniesienie temperatury, a nie wytworzenia iskry.

Obsługa klienta