SPRAWDŹ WEEKENDOWE KODY DO -9%! OBNIŻAM CENĘ!
Do końca promocji pozostało:
2 2 2 2
6 6 6 6
5 5 5 5
4 4 4 4
5 5 5 5
9 9 9 9

Sprzęgło - komplet STATIM 100.366

Sprzęgło - komplet STATIM  100.366
Sprzęgło - komplet STATIM 100.366
Powiększ
STATIM

Producent: STATIM

Kod produktu: 100.366

Jednostka: komplet

Średnica [mm]: 228

Profil piasty: 21,8x24,3 - 23N

Wersja silnika: Dla silników wyposażonych w koło zamachowe dwumasowe Koło dwumasowe wymyślono z myślą o zniwelowaniu drgań, występujących w dużym stopniu w nowszych silnikach diesla. Montowane jest ono z myślą zarówno o polepszeniu i wyrównaniu pracy silnika, ale także z myślą o skrzyni biegów i innych podzespołów, które narażone są na mocne wibracje, które bez koła dwumasowego byłyby przenoszone bezpośrednio na każdy z podzespołów.
dowiedz się więcej...

Stan: Fabrycznie nowy

297,00 Cena zawiera VAT
Ilość:
+
-
Dodaj do koszyka

Dostępność towaru: dostępny   

Do darmowej dostawy brakuje: 399 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Sprzęgło - komplet 100.366 STATIM

Parametry
Średnica [mm]:  228
Profil piasty:  21,8x24,3 - 23N
Wersja silnika:  Dla silników wyposażonych w koło zamachowe dwumasowe
Część znajduje się w kategorii: Sprzęgło kompletne
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
LUK 623 3092 10
SACHS 3000 846 101
VALEO 826475
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (5)

Opinie o Sprzęgło - komplet 100.366 STATIM

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

opinie puchar
2015-11-21
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownika
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
Mechanik zainstalował mi te tańsze sprzęgło już w drugim samochodzie - jestem bardzo zadowolony, nie ma co przepłacac za renomowane, markowe sprzegła skoro tańsze równie dobrze daje sobie rade.
opinie puchar
2015-11-19
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownika
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
Sprzęgło tanie, ale solidne. To już mój drugi Statim z tym, że w innym samochodzie. Kiedyś byłem zadwolony, więc kupiłem i teraz. Nie rozumiem po co niektózy przepłacają dwu lub trzykrotnie za znaczek?
opinie puchar
2014-12-16
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
3/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownika
4/5
Ogólne wrażenia
5/5
Sprzęgło za te pienidze bardzo dobre. Pozdro
opinie puchar
2014-10-24
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownika
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
Jeśli chodzi o to sprzęgło to nie mam jakichkolwiek zastrzeżeń. Przesyłka dotarła szybko, samo sprzęgło bardzo dobre. Polecam
opinie puchar
2014-10-24
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownika
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
Bardzo dobre sprzęgło, polecam i pozdrawiam

Sprzęgło - komplet 100.366

Sprzęgło kompletne

Sprzęgło samochodowe to podstawowy element układu przeniesienia napędu, który pełni bardzo istotną rolę w każdym aucie. To właśnie dzięki temu podzespołowi możliwe jest zatrzymanie samochodu oraz płynna zmiana biegów dzięki przeniesieniu napędu, a konkretnie momentu obrotowego.

Sprzęgło wykorzystywane w samochodach osobowych znajduje się pomiędzy silnikiem, a skrzynią biegów i odpowiada za rozłączenie przekładni i wału wyjściowego. Kompletny zestaw sprzęgła składa się z kilku elementów: koło zamachowe, tarcza dociskowa, tarcza cierna, sprężyna talerza i obwodowa oraz mechanizm wyciskowy i łożysko.

Pierwsze objawy zużycia sprzęgła to m.in. tak zwane "ślizganie się sprzęgła", brak reakcji pojazdu przy próbie ruszania samochodem, tzw. twardy pedał sprzęgła, szumy dochodzące z okolicy skrzyni biegów, brak możliwości włączenia konkretnego przełożenia oraz słaby przyrost prędkości mimo wzrostu obrotów silnika. Wymiana konieczna jest zazwyczaj po przejechaniu 40 tys. – 100 tys. przebiegu (wiele zależy od stylu jazdy kierowcy samochodu – agresywne ruszanie samochodem z tak zwanym piskiem opon, czy też jazda na półsprzęgle). Koszt zakupu kompletnego zestawu sprzęgła będzie wahać się od marki samochodu oraz producenta części. Do tego trzeba doliczyć jeszcze koszt robocizny mechanika.

Niestety, zużycie sprzęgła w aucie nie należy do prostych i tanich do naprawy. Kierowcy nie pozostaje nic innego jak kompletna wymiana sprzęgła na nowe. Przy wyborze najlepiej kierować się przede wszystkim wysokim poziomem jakości wykonania, co zagwarantują rzecz jasna jedynie renomowani producenci.

STATIM

Statim to rodzima firma motoryzacyjna. Siedziba przedsiębiorstwa mieści się w Poznaniu. Od początku swojej działalności Statim specjalizuje się w produkcji sprzęgieł. Podstawę oferty stanowią sprzęgła trzyczęściowe, będące najczęściej występującymi sprzęgłami w samochodach poruszających się po polskich drogach. Jednak asortyment firmy to również: zestawy z hydraulicznym wysprzęglikiem, zestawy ze sztywnym kołem zamachowym, zestawy sprzęgłowe z dociskiem samonastawnym.

Produkty oferowane przez Statim są przeznaczone przede wszystkim na rynek Polski. Sprzęgła Statim powstają z myślą o pojazdach poruszających się po polskich drogach, co nie przekreśla ich dystrybucji na innych rynkach. Firma stale się rozwija, poszerzając zakres swojej działalności. Coraz częściej części samochodowe Statim pojawiają się również u sprzedawców z innych krajów europejskich. Produkowane przez polskie przedsiębiorstwo części samochodowe to produkty przeznaczone na tak zwany aftermarket. Polecane są dla samochodów ponad 5-letnich, choć sprzęgła Statim z powodzeniem sprawdzą się również przypadku wielu nowszych pojazdów.

Statim to firma w całości z polskim kapitałem. Poznańskie przedsiębiorstwo zostało założone w 1994 roku. Obecność na rynku od ćwierć wieku pozwoliła firmie na zbudowanie renomowanej pozycji wśród producentów sprzęgieł. Obecnie przedsiębiorstwo dystrybuuje sprzęgła na terenie całego kraju, coraz częściej wychodząc również poza jego granice. Oferta marki Statim jest od lat konsekwentnie poszerzana, tak aby nie zabrakło w niej sprzęgieł dla żadnego modelu poruszającego się po drogach polskich i europejskich.

Cechy Cześci

Koło zamachowe dwumasowe - Koło dwumasowe wymyślono z myślą o zniwelowaniu drgań, występujących w dużym stopniu w nowszych silnikach diesla. Montowane jest ono z myślą zarówno o polepszeniu i wyrównaniu pracy silnika, ale także z myślą o skrzyni biegów i innych podzespołów, które narażone są na mocne wibracje, które bez koła dwumasowego byłyby przenoszone bezpośrednio na każdy z podzespołów.

Obsługa klienta