Nowe linie produktowe SKF! SPRAWDŹ!
Do końca promocji pozostało:
4 4 4 4
0 0 0 0
5 5 5 5
4 4 4 4
2 2 2 2
3 3 3 3

Sprzęgło - komplet RAICAM RC90500

Sprzęgło - komplet RAICAM  RC90500
Sprzęgło - komplet RAICAM RC90500
Powiększ
RAICAM

Producent: RAICAM

Kod produktu: RC90500

Jednostka: szt

Średnica [mm] 220

Ilość zębów 17

Dla numeru artykułu RC90500

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Sprzęgło - komplet RC90500 RAICAM

  • Średnica [mm]:  220
  • Ilość zębów:  17
  • Dla numeru artykułu:  RC90500
Część znajduje się w kategorii: Sprzęgło kompletne
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
FORD 1303418
FORD 1387931
FORD 3S617540AA
FORD 3S617540AB
LUK 621 3041 09
SACHS 3000 951 184
VALEO 828016
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Sprzęgło - komplet RC90500 RAICAM

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Sprzęgło - komplet RC90500

Sprzęgło kompletne

Sprzęgło samochodowe to podstawowy element układu przeniesienia napędu, który pełni bardzo istotną rolę w każdym aucie. To właśnie dzięki temu podzespołowi możliwe jest zatrzymanie samochodu oraz płynna zmiana biegów dzięki przeniesieniu napędu, a konkretnie momentu obrotowego.

Sprzęgło wykorzystywane w samochodach osobowych znajduje się pomiędzy silnikiem, a skrzynią biegów i odpowiada za rozłączenie przekładni i wału wyjściowego. Kompletny zestaw sprzęgła składa się z kilku elementów: koło zamachowe, tarcza dociskowa, tarcza cierna, sprężyna talerza i obwodowa oraz mechanizm wyciskowy i łożysko.

Pierwsze objawy zużycia sprzęgła to m.in. tak zwane "ślizganie się sprzęgła", brak reakcji pojazdu przy próbie ruszania samochodem, tzw. twardy pedał sprzęgła, szumy dochodzące z okolicy skrzyni biegów, brak możliwości włączenia konkretnego przełożenia oraz słaby przyrost prędkości mimo wzrostu obrotów silnika. Wymiana konieczna jest zazwyczaj po przejechaniu 40 tys. – 100 tys. przebiegu (wiele zależy od stylu jazdy kierowcy samochodu – agresywne ruszanie samochodem z tak zwanym piskiem opon, czy też jazda na półsprzęgle). Koszt zakupu kompletnego zestawu sprzęgła będzie wahać się od marki samochodu oraz producenta części. Do tego trzeba doliczyć jeszcze koszt robocizny mechanika.

Niestety, zużycie sprzęgła w aucie nie należy do prostych i tanich do naprawy. Kierowcy nie pozostaje nic innego jak kompletna wymiana sprzęgła na nowe. Przy wyborze najlepiej kierować się przede wszystkim wysokim poziomem jakości wykonania, co zagwarantują rzecz jasna jedynie renomowani producenci.

Obsługa klienta