Sprzęgło - komplet QUINTON HAZELL QKT2845AF

Sprzęgło - komplet QUINTON HAZELL  QKT2845AF
Sprzęgło - komplet QUINTON HAZELL QKT2845AF
Powiększ
QUINTON HAZELL

Producent: QUINTON HAZELL

Kod produktu: QKT2845AF

Jednostka: szt

Średnica [mm] 240

Ilość zębów 23

Artykuł oraz informacja uzupełniająca Bez wysprzęglika centralnego

2227,00 Cena za sztukę. Zawiera VAT
Zapytaj o dostępność

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Do darmowej dostawy brakuje: 399 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Sprzęgło - komplet QKT2845AF QUINTON HAZELL

  • Średnica [mm]:  240
  • Ilość zębów:  23
  • Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez wysprzęglika centralnego
Część znajduje się w kategorii: Sprzęgło kompletne
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
AUDI 03G 141 015
AUDI 03G 141 015L
BORG BECK HK2161
FIRST LINE HK2161
LUK 624 3230 09
SACHS 3000 970 004
VAG 03G 141 015
VALEO 826715
VW 03G 141 015
VW 03G 141 015L
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (1)

Opinie o Sprzęgło - komplet QKT2845AF QUINTON HAZELL

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

opinie puchar
2013-03-08
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownia
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
Same plusy - czas dostawy, jakość towaru. Polecam w 100%!!!

Sprzęgło - komplet QKT2845AF

Sprzęgło kompletne

Sprzęgło samochodowe to podstawowy element układu przeniesienia napędu, który pełni bardzo istotną rolę w każdym aucie. To właśnie dzięki temu podzespołowi możliwe jest zatrzymanie samochodu oraz płynna zmiana biegów dzięki przeniesieniu napędu, a konkretnie momentu obrotowego.

Sprzęgło wykorzystywane w samochodach osobowych znajduje się pomiędzy silnikiem, a skrzynią biegów i odpowiada za rozłączenie przekładni i wału wyjściowego. Kompletny zestaw sprzęgła składa się z kilku elementów: koło zamachowe, tarcza dociskowa, tarcza cierna, sprężyna talerza i obwodowa oraz mechanizm wyciskowy i łożysko.

Pierwsze objawy zużycia sprzęgła to m.in. tak zwane "ślizganie się sprzęgła", brak reakcji pojazdu przy próbie ruszania samochodem, tzw. twardy pedał sprzęgła, szumy dochodzące z okolicy skrzyni biegów, brak możliwości włączenia konkretnego przełożenia oraz słaby przyrost prędkości mimo wzrostu obrotów silnika. Wymiana konieczna jest zazwyczaj po przejechaniu 40 tys. – 100 tys. przebiegu (wiele zależy od stylu jazdy kierowcy samochodu – agresywne ruszanie samochodem z tak zwanym piskiem opon, czy też jazda na półsprzęgle). Koszt zakupu kompletnego zestawu sprzęgła będzie wahać się od marki samochodu oraz producenta części. Do tego trzeba doliczyć jeszcze koszt robocizny mechanika.

Niestety, zużycie sprzęgła w aucie nie należy do prostych i tanich do naprawy. Kierowcy nie pozostaje nic innego jak kompletna wymiana sprzęgła na nowe. Przy wyborze najlepiej kierować się przede wszystkim wysokim poziomem jakości wykonania, co zagwarantują rzecz jasna jedynie renomowani producenci.

Obsługa klienta