Dodatkowe informacje o Sprzęgło - komplet LUK 623 3212 33 623321233 LUK
Parametry | |
Średnica [mm]: | 230 |
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: | Z wysprzęglikiem centralnym |
Dopasowanie: | Z automatycznym nastawianiem |
Numery części OEM
Producent | Numer OEM |
---|---|
CHRYS | 5101 092AA |
CHRYS | 5114 332AA |
MERCEDES-BENZ | 000 254 16 08 |
MERCEDES-BENZ | 000 254 25 08 |
MERCEDES-BENZ | 000 254 52 08 |
MERCEDES-BENZ | 020 250 76 01 |
MERCEDES-BENZ | A 000 254 16 08 |
MERCEDES-BENZ | A 000 254 25 08 |
MERCEDES-BENZ | A 000 254 52 08 |
MERCEDES-BENZ | A 020 250 76 01 |
VW | 0B7 141 671 |
Opinie o Sprzęgło - komplet LUK 623 3212 33 623321233 LUK
Opinie użytkowników nt. części:KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Sprzęgło - komplet LUK 623 3212 33 623 3212 33
LUK
Firma LuK to światowy lider w produkcji części samochodowych dedykowanych układom przeniesienia napędu. Dzięki precyzyjnym procesom produkcji, nieustannym badaniom oraz wprowadzanym innowacjom technologicznym, auto części LuK zyskały miano niezawodnych i najwyższej jakości na rynku.
LuK od samego początku specjalizuje się w produkcji kompletnych zestawów sprzęgła do samochodów ciężarowych, samochodów osobowych, a także dostawczych i autobusów. Produkcja poszerzana jest nieustannie w kolejne komponenty dedykowane coraz szerszemu gronu samochodów. Firma posiada działy produkcyjne w USA, a także w kilku krajach na Starym Kontynencie.
Tajemnica sukcesu przedsiębiorstwa LuK polega na zastosowaniu innowacyjnych rozwiązań przy produkcji części zamiennych, precyzyjnej, rygorystycznej wręcz kontroli jakości. Ponadto firmę charakteryzuje nieustanny rozwój i spore inwestycje w zaplecza badawcze.
Części zamienne LuK z powodzeniem stosuje się na wyposażeniu fabrycznym takich popularnych samochodów, jak Jaguar, Nissan, Fiat, Ford, Honda, Volvo i BMW. Ponadto części tej marki znajdziemy także na niezależnym rynku części zamiennych, gdzie LuK cieszy się naprawdę dużym powodzeniem.
Cechy Cześci
Koło zamachowe dwumasowe - Koło dwumasowe wymyślono z myślą o zniwelowaniu drgań, występujących w dużym stopniu w nowszych silnikach diesla. Montowane jest ono z myślą zarówno o polepszeniu i wyrównaniu pracy silnika, ale także z myślą o skrzyni biegów i innych podzespołów, które narażone są na mocne wibracje, które bez koła dwumasowego byłyby przenoszone bezpośrednio na każdy z podzespołów.