Sprzęgło - komplet KAWE 962691

Sprzęgło - komplet KAWE  962691
Sprzęgło - komplet KAWE 962691
Powiększ
KAWE

Producent: KAWE

Kod produktu: 962691

Jednostka: szt

Średnica [mm]: 240

Profil piasty: 28,9 x 26

Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z tarczą sprzęgła

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Sprzęgło - komplet 962691 KAWE

  • Średnica [mm]:  240
  • Profil piasty:  28,9 x 26
  • Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z dociskiem sprzęgła
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z tarczą sprzęgła
Część znajduje się w kategorii: Sprzęgło kompletne
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
LUK 624 3408 09
MERCEDES-BENZ 023 250 02 01
MERCEDES-BENZ A 023 250 02 01
SACHS 3000 950 932
SACHS 3000 970 121
VALEO 832026
VALEO 832388
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Sprzęgło - komplet 962691 KAWE

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Sprzęgło - komplet 962691

Sprzęgło kompletne

Sprzęgło samochodowe to podstawowy element układu przeniesienia napędu, który pełni bardzo istotną rolę w każdym aucie. To właśnie dzięki temu podzespołowi możliwe jest zatrzymanie samochodu oraz płynna zmiana biegów dzięki przeniesieniu napędu, a konkretnie momentu obrotowego.

Sprzęgło wykorzystywane w samochodach osobowych znajduje się pomiędzy silnikiem, a skrzynią biegów i odpowiada za rozłączenie przekładni i wału wyjściowego. Kompletny zestaw sprzęgła składa się z kilku elementów: koło zamachowe, tarcza dociskowa, tarcza cierna, sprężyna talerza i obwodowa oraz mechanizm wyciskowy i łożysko.

Pierwsze objawy zużycia sprzęgła to m.in. tak zwane "ślizganie się sprzęgła", brak reakcji pojazdu przy próbie ruszania samochodem, tzw. twardy pedał sprzęgła, szumy dochodzące z okolicy skrzyni biegów, brak możliwości włączenia konkretnego przełożenia oraz słaby przyrost prędkości mimo wzrostu obrotów silnika. Wymiana konieczna jest zazwyczaj po przejechaniu 40 tys. – 100 tys. przebiegu (wiele zależy od stylu jazdy kierowcy samochodu – agresywne ruszanie samochodem z tak zwanym piskiem opon, czy też jazda na półsprzęgle). Koszt zakupu kompletnego zestawu sprzęgła będzie wahać się od marki samochodu oraz producenta części. Do tego trzeba doliczyć jeszcze koszt robocizny mechanika.

Niestety, zużycie sprzęgła w aucie nie należy do prostych i tanich do naprawy. Kierowcy nie pozostaje nic innego jak kompletna wymiana sprzęgła na nowe. Przy wyborze najlepiej kierować się przede wszystkim wysokim poziomem jakości wykonania, co zagwarantują rzecz jasna jedynie renomowani producenci.

Obsługa klienta