-10% NA WYCIERACZKI I ŻARÓWKI! SPRAWDŹ KOD!
Do końca promocji pozostało:
0 0 0 0
2 2 2 2
2 2 2 2
2 2 2 2
5 5 5 5
8 8 8 8

Sprzęgło - komplet BORG & BECK HK6742

Sprzęgło - komplet BORG & BECK  HK6742
Sprzęgło - komplet BORG & BECK HK6742
Powiększ
BORG & BECK

Producent: BORG & BECK

Kod produktu: HK6742

Jednostka: komplet

Ilość zębów: 20

Profil piasty: 23.1 x 20.1

Średnica zewnętrzna [mm]: 235

Wersja silnika: Dla silników wyposażonych w koło zamachowe dwumasowe Koło dwumasowe wymyślono z myślą o zniwelowaniu drgań, występujących w dużym stopniu w nowszych silnikach diesla. Montowane jest ono z myślą zarówno o polepszeniu i wyrównaniu pracy silnika, ale także z myślą o skrzyni biegów i innych podzespołów, które narażone są na mocne wibracje, które bez koła dwumasowego byłyby przenoszone bezpośrednio na każdy z podzespołów.
dowiedz się więcej...

Wyposażenie sprzęgła: Pull Type Clutch

Średnica zewnętrzna 1 [mm]: 235

Stan: Fabrycznie nowy

950,00 Cena zawiera VAT
Zapytaj o dostępność

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Do darmowej dostawy brakuje: 359 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Sprzęgło - komplet HK6742 BORG & BECK

Parametry
Ilość zębów:  20
Profil piasty:  23.1 x 20.1
Średnica zewnętrzna [mm]:  235
Wersja silnika:  Dla silników wyposażonych w koło zamachowe dwumasowe
Wyposażenie sprzęgła:  Pull Type Clutch
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  235
Część znajduje się w kategorii: Sprzęgło kompletne
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
ACDELCO AC825K
ALFA 60815660
ALFA 60815751
ALFA 60816365
ALFA 60816818
ALFA 71712826
ALFA 71713150
ALFA 71719088
ALFA 71734900
ALFA 71739501
AP AUTOMOT KT90061
FIAT 5895038
FIAT 71714654
FIAT 71715348
LANCIA 5895038
LANCIA 60 816 856
LANCIA 60816856
LANCIA 71 739 539
LANCIA 71711873
LANCIA 71715348
LANCIA 71739539
LUK 623 3546 00
LUK 624133700
LUK 624300700
NATIONAL CK9631
NK 132338
QUINTON HA QKT1886AF
QUINTON HA QKT2077AF
QUINTON HA QKT2125AF
SACHS 3000796001
SACHS 3000853301
SACHS 3000853501
SACHS 3000951965
TRISCAN 8550624133700
TRISCAN 8550624300700
UNIPART GCK2149AF
VALEO 801945
VALEO 821 377
VALEO 821324
VALEO 821377
VALEO 828063
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (1)

Opinie o Sprzęgło - komplet HK6742 BORG & BECK

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

opinie puchar
2020-02-27
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownika
5/5
Ogólne wrażenia
5/5

Zestaw do przezbrojenia jak dla mnie bardzo dziwnie to jest nazwane, gdyż chodzi o całe sprzęgło. Jeśli chodzi o ten model to jest bardzo budżetowa wersja, gdyż leprze jakościowo sprzęgła kosztują 2 razy tyle. Dla osób nie chcących pchać tysięcy w swoje auta to rozwiązanie jest idealne ;D

Sprzęgło - komplet HK6742

Sprzęgło kompletne

Sprzęgło samochodowe to podstawowy element układu przeniesienia napędu, który pełni bardzo istotną rolę w każdym aucie. To właśnie dzięki temu podzespołowi możliwe jest zatrzymanie samochodu oraz płynna zmiana biegów dzięki przeniesieniu napędu, a konkretnie momentu obrotowego.

Sprzęgło wykorzystywane w samochodach osobowych znajduje się pomiędzy silnikiem, a skrzynią biegów i odpowiada za rozłączenie przekładni i wału wyjściowego. Kompletny zestaw sprzęgła składa się z kilku elementów: koło zamachowe, tarcza dociskowa, tarcza cierna, sprężyna talerza i obwodowa oraz mechanizm wyciskowy i łożysko.

Pierwsze objawy zużycia sprzęgła to m.in. tak zwane "ślizganie się sprzęgła", brak reakcji pojazdu przy próbie ruszania samochodem, tzw. twardy pedał sprzęgła, szumy dochodzące z okolicy skrzyni biegów, brak możliwości włączenia konkretnego przełożenia oraz słaby przyrost prędkości mimo wzrostu obrotów silnika. Wymiana konieczna jest zazwyczaj po przejechaniu 40 tys. – 100 tys. przebiegu (wiele zależy od stylu jazdy kierowcy samochodu – agresywne ruszanie samochodem z tak zwanym piskiem opon, czy też jazda na półsprzęgle). Koszt zakupu kompletnego zestawu sprzęgła będzie wahać się od marki samochodu oraz producenta części. Do tego trzeba doliczyć jeszcze koszt robocizny mechanika.

Niestety, zużycie sprzęgła w aucie nie należy do prostych i tanich do naprawy. Kierowcy nie pozostaje nic innego jak kompletna wymiana sprzęgła na nowe. Przy wyborze najlepiej kierować się przede wszystkim wysokim poziomem jakości wykonania, co zagwarantują rzecz jasna jedynie renomowani producenci.

BORG & BECK

Borg & Beck to brytyjska firma produkująca części samochodowe. Specjalnością producenta niemal od początku działalności jest tworzenie wysokiej jakości sprzęgieł. Sprzęgła Borg & Beck nieustannie uznawane są za jedne z najlepszych na rynku. Firma oferuje zestawy sprzęgieł jak również pojedyncze części do samochodów osobowych oraz do pojazdów wyścigowych. Od lat firma prowadzi ścisłą współpracę z zespołami Formuły 1. W wielu najszybszych autach na świecie montowane są sprzęgła Borg & Beck, a czasami również inne części samochodowe od tego producenta.

Choć firma specjalizuje się w produkcji sprzęgieł, stanowią one jedynie część jej oferty. Obecnie asortyment jest o wiele bogatszy i obejmuje między innymi elementy układu kierowniczego oraz układu zawieszenia. Producent tworzy również wysokiej jakości filtry samochodowe, czujniki elektryczne, klocki i tarcze hamulcowe oraz wiele innych autoczęści należących do rozmaitych układów.

Firma Borg & Beck powstała w 1903 roku. Przez ponad 100 lat działalności przedsiębiorstwo zdobyło uznanie wśród kierowców i fachowców. W pierwszych latach obecności na rynku marki Borg & Beck kojarzona była ona głównie z narzędziami, które stanowiły wówczas jedyną linię produkcyjną w fabryce należącej do przedsiębiorstwa. Z czasem rozpoczęto również produkcję sprzęgieł, aby późnij wprowadzać do oferty coraz to nowe części samochodowe. Dzisiaj oferta części samochodowych Borg & Beck jest kompleksowa, a marka zdobyła uznanie na całym świecie.

Cechy Cześci

Koło zamachowe dwumasowe - Koło dwumasowe wymyślono z myślą o zniwelowaniu drgań, występujących w dużym stopniu w nowszych silnikach diesla. Montowane jest ono z myślą zarówno o polepszeniu i wyrównaniu pracy silnika, ale także z myślą o skrzyni biegów i innych podzespołów, które narażone są na mocne wibracje, które bez koła dwumasowego byłyby przenoszone bezpośrednio na każdy z podzespołów.

Obsługa klienta