DZIEŃ DARMOWEJ DOSTAWY! JUŻ OD 50 PLN!
Do końca promocji pozostało:
1 1 1 1
5 5 5 5
1 1 1 1
4 4 4 4
3 3 3 3
3 3 3 3

Sprężyna zawieszenia TRISCAN 8750 29283 (Oś przednia)

Sprężyna zawieszenia TRISCAN  8750 29283 (Oś przednia)
Sprężyna zawieszenia TRISCAN 8750 29283 (Oś przednia)
Powiększ
TRISCAN

Producent: TRISCAN

Kod produktu: 875029283

Jednostka: szt

Lokalizacja w aucie Oś przednia

Zawieszenie Dla pojazdów z zawieszeniem sportowym

Opcja wyposażenia Incl S-Line

Projekt resora Sprężyna zwojowa

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Sprężyna zawieszenia 875029283 TRISCAN

  • Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
  • Zawieszenie:  Dla pojazdów z zawieszeniem sportowym
  • Opcja wyposażenia:  Incl S-Line
  • Projekt resora:  Sprężyna zwojowa
Część znajduje się w kategorii: Sprężyny zawieszenia
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
AUDI 8E0411105CH
AUDI 8E0411105CJ
AUDI 8E0411105EH
AUDI 8E0411105EJ
BILSTEIN 36-212613
KILEN 10228
KYB RA1012
LESJOFORS 4004287
TRISCAN 1225-10228
TRISCAN 3154004287
TRISCAN 394004287
TRISCAN 40 042 87
TRISCAN 4004287
TRISCAN 61-10228
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Sprężyna zawieszenia 875029283 TRISCAN

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Sprężyna zawieszenia 8750 29283

Sprężyny zawieszenia

Sprężyny zawieszenia to jeden z najważniejszych elementów układu zawieszenia samochodowego. Ich rola jest bardzo istotna zarówno dla przedniej, jak i tylnej osi pojazdu. Przy odpowiedniej eksploatacji podzespoły te potrafią służyć kierowcy długi czas, ale po pewnym przebiegu przychodzi czas na ich wymianę.

Podstawowym zadaniem sprężyny zawieszenia nie jest tłumienie drgań (to rola amortyzatorów samochodowych), ale gwarancja odpowiedniej sprężystości podwozia samochodu. Jazda autem bez sprężyn jest więc po prostu niemożliwa – czyli zupełnie inaczej niż w przypadku, gdy dojdzie do awarii amortyzatorów.

Budowa sprężyn zawieszenia jest stosunkowo prosta. To element układu zawieszenia zupełnie odkryty, który nie posiada żadnych mechanizmów wewnętrznych. To w zasadzie zwykły, zwinięty kawałek drutu, którego najważniejsze parametry to ilość zwojów, ich zagęszczenie oraz długość całej sprężyny zawieszenia.

Rozpoznanie awarii sprężyny zawieszenia nie należy do łatwych (głównie z powodu przyzwyczajenia się kierowcy do mniejszego komfortu jazdy samochodem). Do typowych objawów należy zaliczyć niecodzienne stuki podczas dodawania gazu lub hamowania a także w trakcie jazdy samochodem po nierównej drodze.

Sprężyny zawieszenia, podobnie jak w przypadku amortyzatorów, wymieniamy parami, po obu stronach jednej osi samochodu. Taka wymiana ma na celu uniknięcie sytuacji, w której samochód przechyla się na jedną stronę – nowa sprężyna jest w stanie zapewnić zupełnie inne warunki pracy niż stara, zużyta sprężyna zawieszenia.

Obsługa klienta

Zadzwoń i Zamów
Zadzwoń i zamów części

22 884 65 45

X