DNI DARMOWEJ DOSTAWY OD 99PLN
Do końca promocji pozostało:
3 3 3 3
4 4 4 4
4 4 4 4
6 6 6 6
1 1 1 1
0 0 0 0

Sprężyna zawieszenia TRISCAN 8750 2126 (Oś tylna)

Sprężyna zawieszenia TRISCAN  8750 2126 (Oś tylna)
Sprężyna zawieszenia TRISCAN 8750 2126 (Oś tylna)
Powiększ
TRISCAN

Producent: TRISCAN

Kod produktu: 87502126

Lokalizacja w aucie Oś tylna

Projekt resora sprężyna zwojowa

EAN 7394410117919

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Sprężyna zawieszenia 87502126 TRISCAN

  • Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
  • Projekt resora:  sprężyna zwojowa
Część znajduje się w kategorii: Sprężyny zawieszenia
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
CHEVR 96494603
CS GERMANY 14.870.530
KILEN 51903
KYB RC5789
LESJOFORS 4214203
NIPPARTS N5550906
QUINTON HA QSS2969
SACHS 996 761
TRISCAN 42 142 03
TRISCAN 61-51903
TRISCAN 1225-51903
TRISCAN 3154214203
TRISCAN 394214203
TRISCAN 4214203
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Sprężyna zawieszenia 87502126 TRISCAN

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Sprężyna zawieszenia 8750 2126

Sprężyny zawieszenia

Sprężyny zawieszenia to jeden z najważniejszych elementów układu zawieszenia samochodowego. Ich rola jest bardzo istotna zarówno dla przedniej, jak i tylnej osi pojazdu. Przy odpowiedniej eksploatacji podzespoły te potrafią służyć kierowcy długi czas, ale po pewnym przebiegu przychodzi czas na ich wymianę.

Podstawowym zadaniem sprężyny zawieszenia nie jest tłumienie drgań (to rola amortyzatorów samochodowych), ale gwarancja odpowiedniej sprężystości podwozia samochodu. Jazda autem bez sprężyn jest więc po prostu niemożliwa – czyli zupełnie inaczej niż w przypadku, gdy dojdzie do awarii amortyzatorów.

Budowa sprężyn zawieszenia jest stosunkowo prosta. To element układu zawieszenia zupełnie odkryty, który nie posiada żadnych mechanizmów wewnętrznych. To w zasadzie zwykły, zwinięty kawałek drutu, którego najważniejsze parametry to ilość zwojów, ich zagęszczenie oraz długość całej sprężyny zawieszenia.

Rozpoznanie awarii sprężyny zawieszenia nie należy do łatwych (głównie z powodu przyzwyczajenia się kierowcy do mniejszego komfortu jazdy samochodem). Do typowych objawów należy zaliczyć niecodzienne stuki podczas dodawania gazu lub hamowania a także w trakcie jazdy samochodem po nierównej drodze.

Sprężyny zawieszenia, podobnie jak w przypadku amortyzatorów, wymieniamy parami, po obu stronach jednej osi samochodu. Taka wymiana ma na celu uniknięcie sytuacji, w której samochód przechyla się na jedną stronę – nowa sprężyna jest w stanie zapewnić zupełnie inne warunki pracy niż stara, zużyta sprężyna zawieszenia.

Obsługa klienta