DNI DARMOWEJ DOSTAWY! JUŻ OD 99 PLN!
Do końca promocji pozostało:
5 5 5 5
4 4 4 4
4 4 4 4
4 4 4 4
0 0 0 0
3 3 3 3

Sprężyna zawieszenia SUPLEX 23341 (Oś tylna)

Sprężyna zawieszenia SUPLEX  23341 (Oś tylna)
Sprężyna zawieszenia SUPLEX 23341 (Oś tylna)
Powiększ
SUPLEX

Producent: SUPLEX

Kod produktu: 23341

Projekt resora miniblok

Lokalizacja w aucie Oś tylna

Grubość [mm] 8,00

Grubość 1 [mm] 13,50

Grubość 2 [mm] 8,00

Długość [mm] 318

Ciężar [kg] 2,25

EAN 4039551233410

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Sprężyna zawieszenia 23341 SUPLEX

  • Projekt resora:  miniblok
  • Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
  • Grubość [mm]:  8,00
  • Grubość 1 [mm]:  13,50
  • Grubość 2 [mm]:  8,00
  • Długość [mm]:  318
  • Ciężar [kg]:  2,25
Część znajduje się w kategorii: Sprężyny zawieszenia
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
OPEL 424 032
OPEL 9118380
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (2)

Opinie o Sprężyna zawieszenia 23341 SUPLEX

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

opinie puchar
2016-11-07
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownia
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
przyznaje ze sklep spisał się czasem dostawy i produkt przyszedl dokladnie ten ktory zamawialem bo w innym sklepie kiedys musiałem zwracać i wymieniac. Tutaj tak ni ebyło
opinie puchar
2015-07-29
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownia
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
Dobry produkt, zamówiłem ostatnio i jak na razie działa zadowalająco.

Sprężyna zawieszenia 23341

Sprężyny zawieszenia

Sprężyny zawieszenia to jeden z najważniejszych elementów układu zawieszenia samochodowego. Ich rola jest bardzo istotna zarówno dla przedniej, jak i tylnej osi pojazdu. Przy odpowiedniej eksploatacji podzespoły te potrafią służyć kierowcy długi czas, ale po pewnym przebiegu przychodzi czas na ich wymianę.

Podstawowym zadaniem sprężyny zawieszenia nie jest tłumienie drgań (to rola amortyzatorów samochodowych), ale gwarancja odpowiedniej sprężystości podwozia samochodu. Jazda autem bez sprężyn jest więc po prostu niemożliwa – czyli zupełnie inaczej niż w przypadku, gdy dojdzie do awarii amortyzatorów.

Budowa sprężyn zawieszenia jest stosunkowo prosta. To element układu zawieszenia zupełnie odkryty, który nie posiada żadnych mechanizmów wewnętrznych. To w zasadzie zwykły, zwinięty kawałek drutu, którego najważniejsze parametry to ilość zwojów, ich zagęszczenie oraz długość całej sprężyny zawieszenia.

Rozpoznanie awarii sprężyny zawieszenia nie należy do łatwych (głównie z powodu przyzwyczajenia się kierowcy do mniejszego komfortu jazdy samochodem). Do typowych objawów należy zaliczyć niecodzienne stuki podczas dodawania gazu lub hamowania a także w trakcie jazdy samochodem po nierównej drodze.

Sprężyny zawieszenia, podobnie jak w przypadku amortyzatorów, wymieniamy parami, po obu stronach jednej osi samochodu. Taka wymiana ma na celu uniknięcie sytuacji, w której samochód przechyla się na jedną stronę – nowa sprężyna jest w stanie zapewnić zupełnie inne warunki pracy niż stara, zużyta sprężyna zawieszenia.

Obsługa klienta