Sprężyna zawieszenia MAPCO 71713 (Oś tylna)

Sprężyna zawieszenia MAPCO  71713 (Oś tylna)
Sprężyna zawieszenia MAPCO 71713 (Oś tylna)
Powiększ
MAPCO

Producent: MAPCO

Kod produktu: 71713

Jednostka: szt

Zamiana tylko w parach

Zawieszenie dla pojazdów z zawieszeniem sportowym

Lokalizacja w aucie Oś tylna

Ilość montowana w aucie 2

Liczba zwojów 5,6

Grubość [mm] 11,5

Projekt resora sprężyna zwojowa

Średnica [mm] 122

Długość [mm] 245

EAN 4043605179661

150,00 Cena za sztukę. Zawiera VAT
Zapytaj o dostępność

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Do darmowej dostawy brakuje: 399 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Sprężyna zawieszenia 71713 MAPCO

  • Zamiana tylko w parach
  • Zawieszenie:  dla pojazdów z zawieszeniem sportowym
  • Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
  • Ilość montowana w aucie:  2
  • Liczba zwojów:  5,6
  • Grubość [mm]:  11,5
  • Projekt resora:  sprężyna zwojowa
  • Średnica [mm]:  122
  • Długość [mm]:  245
Część znajduje się w kategorii: Sprężyny zawieszenia
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
BILSTEIN 36-210312
CS GERMANY 14.774.219
FEBI 46936
KILEN 60057
KYB RC6718
LESJOFORS 4263489
OPEL 424 114
OPEL 424 116
OPEL 93188902
SWAG 40 94 6936
TRISCAN 8750 24136
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (1)

Opinie o Sprężyna zawieszenia 71713 MAPCO

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

opinie puchar
2016-11-09
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownia
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
sprawdziłem w swoim aucie tą sprężyne zawieszenia i działa bez zarzutów tak samo jak inne części samochodowe które kupiłem w ipartsie :) Polecam wszystkim kupno częsci do auta w tym sklepie.

Sprężyna zawieszenia 71713

Sprężyny zawieszenia

Sprężyny zawieszenia to jeden z najważniejszych elementów układu zawieszenia samochodowego. Ich rola jest bardzo istotna zarówno dla przedniej, jak i tylnej osi pojazdu. Przy odpowiedniej eksploatacji podzespoły te potrafią służyć kierowcy długi czas, ale po pewnym przebiegu przychodzi czas na ich wymianę.

Podstawowym zadaniem sprężyny zawieszenia nie jest tłumienie drgań (to rola amortyzatorów samochodowych), ale gwarancja odpowiedniej sprężystości podwozia samochodu. Jazda autem bez sprężyn jest więc po prostu niemożliwa – czyli zupełnie inaczej niż w przypadku, gdy dojdzie do awarii amortyzatorów.

Budowa sprężyn zawieszenia jest stosunkowo prosta. To element układu zawieszenia zupełnie odkryty, który nie posiada żadnych mechanizmów wewnętrznych. To w zasadzie zwykły, zwinięty kawałek drutu, którego najważniejsze parametry to ilość zwojów, ich zagęszczenie oraz długość całej sprężyny zawieszenia.

Rozpoznanie awarii sprężyny zawieszenia nie należy do łatwych (głównie z powodu przyzwyczajenia się kierowcy do mniejszego komfortu jazdy samochodem). Do typowych objawów należy zaliczyć niecodzienne stuki podczas dodawania gazu lub hamowania a także w trakcie jazdy samochodem po nierównej drodze.

Sprężyny zawieszenia, podobnie jak w przypadku amortyzatorów, wymieniamy parami, po obu stronach jednej osi samochodu. Taka wymiana ma na celu uniknięcie sytuacji, w której samochód przechyla się na jedną stronę – nowa sprężyna jest w stanie zapewnić zupełnie inne warunki pracy niż stara, zużyta sprężyna zawieszenia.

Obsługa klienta

Zadzwoń i Zamów
Zadzwoń i zamów części

22 884 65 45

X