-10% NA CZĘŚCI UKŁADU KLIMATYZACJI ODBIERZ KOD!
Do końca promocji pozostało:
0 0 0 0
8 8 8 8
5 5 5 5
7 7 7 7
5 5 5 5
1 1 1 1

Sprężyna zawieszenia MAPCO 71707 (Oś tylna)

Sprężyna zawieszenia MAPCO  71707 (Oś tylna)
Sprężyna zawieszenia MAPCO 71707 (Oś tylna)
Powiększ
MAPCO

Producent: MAPCO

Kod produktu: 71707

Jednostka: szt

Wersja wzmocniona

Zamiana tylko w parach

Lokalizacja w aucie Oś tylna

Projekt resora miniblok

Grubość [mm] 14

Średnica [mm] 145

Długość [mm] 298

Liczba zwojów 7,5

Ilość montowana w aucie 2

EAN 4043605171986

150,00 Cena za sztukę. Zawiera VAT
Zapytaj o dostępność

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Do darmowej dostawy brakuje: 399 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Sprężyna zawieszenia 71707 MAPCO

  • Wersja wzmocniona
  • Zamiana tylko w parach
  • Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
  • Projekt resora:  miniblok
  • Grubość [mm]:  14
  • Średnica [mm]:  145
  • Długość [mm]:  298
  • Liczba zwojów:  7,5
  • Ilość montowana w aucie:  2
Część znajduje się w kategorii: Sprężyny zawieszenia
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
CS GERMANY 14.774.470
LESJOFORS 4263468
METZGER 2241039
MONROE SP3514
OPTIMAL AF-3445
QUINTON HA QCS5769
SPIDAN 55956
SUPLEX 23321
TRISCAN 8750 24109
TRW JCS250
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (1)

Opinie o Sprężyna zawieszenia 71707 MAPCO

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

opinie puchar
2016-11-09
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownia
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
sprawdziłem w swoim aucie tą sprężyne zawieszenia i działa bez zarzutów tak samo jak inne części samochodowe które kupiłem w ipartsie :) Polecam wszystkim kupno częsci do auta w tym sklepie.

Sprężyna zawieszenia 71707

Sprężyny zawieszenia

Sprężyny zawieszenia to jeden z najważniejszych elementów układu zawieszenia samochodowego. Ich rola jest bardzo istotna zarówno dla przedniej, jak i tylnej osi pojazdu. Przy odpowiedniej eksploatacji podzespoły te potrafią służyć kierowcy długi czas, ale po pewnym przebiegu przychodzi czas na ich wymianę.

Podstawowym zadaniem sprężyny zawieszenia nie jest tłumienie drgań (to rola amortyzatorów samochodowych), ale gwarancja odpowiedniej sprężystości podwozia samochodu. Jazda autem bez sprężyn jest więc po prostu niemożliwa – czyli zupełnie inaczej niż w przypadku, gdy dojdzie do awarii amortyzatorów.

Budowa sprężyn zawieszenia jest stosunkowo prosta. To element układu zawieszenia zupełnie odkryty, który nie posiada żadnych mechanizmów wewnętrznych. To w zasadzie zwykły, zwinięty kawałek drutu, którego najważniejsze parametry to ilość zwojów, ich zagęszczenie oraz długość całej sprężyny zawieszenia.

Rozpoznanie awarii sprężyny zawieszenia nie należy do łatwych (głównie z powodu przyzwyczajenia się kierowcy do mniejszego komfortu jazdy samochodem). Do typowych objawów należy zaliczyć niecodzienne stuki podczas dodawania gazu lub hamowania a także w trakcie jazdy samochodem po nierównej drodze.

Sprężyny zawieszenia, podobnie jak w przypadku amortyzatorów, wymieniamy parami, po obu stronach jednej osi samochodu. Taka wymiana ma na celu uniknięcie sytuacji, w której samochód przechyla się na jedną stronę – nowa sprężyna jest w stanie zapewnić zupełnie inne warunki pracy niż stara, zużyta sprężyna zawieszenia.

Obsługa klienta

Zadzwoń i Zamów
Zadzwoń i zamów części

22 884 65 45

X