Sprężyna zawieszenia MAPCO 70138 (Oś przednia)

Sprężyna zawieszenia MAPCO  70138 (Oś przednia)
Sprężyna zawieszenia MAPCO 70138 (Oś przednia)
Powiększ
MAPCO

Producent: MAPCO

Kod produktu: 70138

Jednostka: szt

Zamiana tylko w parach

Projekt resora sprężyna zwojowa

Lokalizacja w aucie Oś przednia

Ilość montowana w aucie 2

Grubość [mm] 12

Średnica [mm] 148

Długość [mm] 361

Liczba zwojów 5,4

EAN 4043605599988

245,00 Cena za sztukę. Zawiera VAT
Zapytaj o dostępność

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Do darmowej dostawy brakuje: 399 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Sprężyna zawieszenia 70138 MAPCO

  • Zamiana tylko w parach
  • Projekt resora:  sprężyna zwojowa
  • Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
  • Ilość montowana w aucie:  2
  • Grubość [mm]:  12
  • Średnica [mm]:  148
  • Długość [mm]:  361
  • Liczba zwojów:  5,4
Część znajduje się w kategorii: Sprężyny zawieszenia
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
CS GERMANY 14.877.046
KILEN 22065
LESJOFORS 4072991
QUINTON HA QCS7679
RENAULT 540103892R
RENAULT 540108309R
SACHS 993 244
SPIDAN 86728
SUPLEX 27294
TRISCAN 8750 25124
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (1)

Opinie o Sprężyna zawieszenia 70138 MAPCO

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

opinie puchar
2016-11-09
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownia
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
sprawdziłem w swoim aucie tą sprężyne zawieszenia i działa bez zarzutów tak samo jak inne części samochodowe które kupiłem w ipartsie :) Polecam wszystkim kupno częsci do auta w tym sklepie.

Sprężyna zawieszenia 70138

Sprężyny zawieszenia

Sprężyny zawieszenia to jeden z najważniejszych elementów układu zawieszenia samochodowego. Ich rola jest bardzo istotna zarówno dla przedniej, jak i tylnej osi pojazdu. Przy odpowiedniej eksploatacji podzespoły te potrafią służyć kierowcy długi czas, ale po pewnym przebiegu przychodzi czas na ich wymianę.

Podstawowym zadaniem sprężyny zawieszenia nie jest tłumienie drgań (to rola amortyzatorów samochodowych), ale gwarancja odpowiedniej sprężystości podwozia samochodu. Jazda autem bez sprężyn jest więc po prostu niemożliwa – czyli zupełnie inaczej niż w przypadku, gdy dojdzie do awarii amortyzatorów.

Budowa sprężyn zawieszenia jest stosunkowo prosta. To element układu zawieszenia zupełnie odkryty, który nie posiada żadnych mechanizmów wewnętrznych. To w zasadzie zwykły, zwinięty kawałek drutu, którego najważniejsze parametry to ilość zwojów, ich zagęszczenie oraz długość całej sprężyny zawieszenia.

Rozpoznanie awarii sprężyny zawieszenia nie należy do łatwych (głównie z powodu przyzwyczajenia się kierowcy do mniejszego komfortu jazdy samochodem). Do typowych objawów należy zaliczyć niecodzienne stuki podczas dodawania gazu lub hamowania a także w trakcie jazdy samochodem po nierównej drodze.

Sprężyny zawieszenia, podobnie jak w przypadku amortyzatorów, wymieniamy parami, po obu stronach jednej osi samochodu. Taka wymiana ma na celu uniknięcie sytuacji, w której samochód przechyla się na jedną stronę – nowa sprężyna jest w stanie zapewnić zupełnie inne warunki pracy niż stara, zużyta sprężyna zawieszenia.

Obsługa klienta