Nowe linie produktowe SKF! SPRAWDŹ!
Do końca promocji pozostało:
4 4 4 4
3 3 3 3
1 1 1 1
0 0 0 0
4 4 4 4
5 5 5 5

Sprężyna zawieszenia KILEN 10430 (Oś przednia)

Sprężyna zawieszenia KILEN  10430 (Oś przednia)
Sprężyna zawieszenia KILEN 10430 (Oś przednia)
Powiększ
KILEN

Producent: KILEN

Kod produktu: 10430

Jednostka: szt

Lokalizacja w aucie Oś przednia

Projekt resora Sprężyna zwojowa

101,00 Cena za sztukę. Zawiera VAT
Ilość:
+
-
Dodaj do koszyka

Dostępność towaru: dostępny   

Do darmowej dostawy brakuje: 399 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Sprężyna zawieszenia 10430 KILEN

  • Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
  • Projekt resora:  Sprężyna zwojowa
Część znajduje się w kategorii: Sprężyny zawieszenia
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
AUDI 8A0411105BB
AUDI 8A0411105J
AUDI 8A0411105K
KF 950202
KF 950267
KYB RH1015
KYB RH1184
MONROE SP0080
MONROE SP3241
SACHS 997057
SACHS 997058
SACHS 997851
SUPLEX 03070
SUPLEX 03071
SUPLEX 03110
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (3)

Opinie o Sprężyna zawieszenia 10430 KILEN

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

opinie puchar
2016-05-17
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownika
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
leprze niż kayaba
opinie puchar
2015-12-30
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownika
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
Sprężyna pasuje, bez problemowo, dostawa, obsługa super.
opinie puchar
2015-07-29
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownika
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
Kupiłem w ciemno, ale mogę śmiało powiedzieć, że warto. Dobra jakośc, dobra cena, ode mnie 5/5

Sprężyna zawieszenia 10430

Sprężyny zawieszenia

Sprężyny zawieszenia to jeden z najważniejszych elementów układu zawieszenia samochodowego. Ich rola jest bardzo istotna zarówno dla przedniej, jak i tylnej osi pojazdu. Przy odpowiedniej eksploatacji podzespoły te potrafią służyć kierowcy długi czas, ale po pewnym przebiegu przychodzi czas na ich wymianę.

Podstawowym zadaniem sprężyny zawieszenia nie jest tłumienie drgań (to rola amortyzatorów samochodowych), ale gwarancja odpowiedniej sprężystości podwozia samochodu. Jazda autem bez sprężyn jest więc po prostu niemożliwa – czyli zupełnie inaczej niż w przypadku, gdy dojdzie do awarii amortyzatorów.

Budowa sprężyn zawieszenia jest stosunkowo prosta. To element układu zawieszenia zupełnie odkryty, który nie posiada żadnych mechanizmów wewnętrznych. To w zasadzie zwykły, zwinięty kawałek drutu, którego najważniejsze parametry to ilość zwojów, ich zagęszczenie oraz długość całej sprężyny zawieszenia.

Rozpoznanie awarii sprężyny zawieszenia nie należy do łatwych (głównie z powodu przyzwyczajenia się kierowcy do mniejszego komfortu jazdy samochodem). Do typowych objawów należy zaliczyć niecodzienne stuki podczas dodawania gazu lub hamowania a także w trakcie jazdy samochodem po nierównej drodze.

Sprężyny zawieszenia, podobnie jak w przypadku amortyzatorów, wymieniamy parami, po obu stronach jednej osi samochodu. Taka wymiana ma na celu uniknięcie sytuacji, w której samochód przechyla się na jedną stronę – nowa sprężyna jest w stanie zapewnić zupełnie inne warunki pracy niż stara, zużyta sprężyna zawieszenia.

Obsługa klienta