DO -10% NA WYCIERACZKI I ŻARÓWKI! ODBIERZ KOD!
Do końca promocji pozostało:
0 0 0 0
4 4 4 4
2 2 2 2
2 2 2 2
1 1 1 1
7 7 7 7

Sprężyna zawieszenia KILEN 10228 (Oś przednia)

Sprężyna zawieszenia KILEN  10228 (Oś przednia)
Sprężyna zawieszenia KILEN 10228 (Oś przednia)
Powiększ
KILEN

Producent: KILEN

Kod produktu: 10228

Jednostka: szt

Lokalizacja w aucie: Oś przednia

Zawieszenie: Dla pojazdów z zawieszeniem sportowym

Opcja wyposażenia: Incl S-Line

Projekt resora: Sprężyna zwojowa

EAN: 7394410120001

167,00 Cena za sztukę. Zawiera VAT
Ilość:
+
-
Dodaj do koszyka

Dostępność towaru: dostępny   

Do darmowej dostawy brakuje: 399 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Sprężyna zawieszenia 10228 KILEN

  • Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
  • Zawieszenie:  Dla pojazdów z zawieszeniem sportowym
  • Opcja wyposażenia:  Incl S-Line
  • Projekt resora:  Sprężyna zwojowa
Część znajduje się w kategorii: Sprężyny zawieszenia
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
AUDI 8E0411105CH
AUDI 8E0411105CJ
AUDI 8E0411105EH
AUDI 8E0411105EJ
BILSTEIN 36-212613
KYB RA1012
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (3)

Opinie o Sprężyna zawieszenia 10228 KILEN

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

opinie puchar
2016-05-17
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownika
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
leprze niż kayaba
opinie puchar
2015-12-30
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownika
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
Sprężyna pasuje, bez problemowo, dostawa, obsługa super.
opinie puchar
2015-07-29
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownika
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
Kupiłem w ciemno, ale mogę śmiało powiedzieć, że warto. Dobra jakośc, dobra cena, ode mnie 5/5

Sprężyna zawieszenia 10228

Sprężyny zawieszenia

Sprężyny zawieszenia to jeden z najważniejszych elementów układu zawieszenia samochodowego. Ich rola jest bardzo istotna zarówno dla przedniej, jak i tylnej osi pojazdu. Przy odpowiedniej eksploatacji podzespoły te potrafią służyć kierowcy długi czas, ale po pewnym przebiegu przychodzi czas na ich wymianę.

Podstawowym zadaniem sprężyny zawieszenia nie jest tłumienie drgań (to rola amortyzatorów samochodowych), ale gwarancja odpowiedniej sprężystości podwozia samochodu. Jazda autem bez sprężyn jest więc po prostu niemożliwa – czyli zupełnie inaczej niż w przypadku, gdy dojdzie do awarii amortyzatorów.

Budowa sprężyn zawieszenia jest stosunkowo prosta. To element układu zawieszenia zupełnie odkryty, który nie posiada żadnych mechanizmów wewnętrznych. To w zasadzie zwykły, zwinięty kawałek drutu, którego najważniejsze parametry to ilość zwojów, ich zagęszczenie oraz długość całej sprężyny zawieszenia.

Rozpoznanie awarii sprężyny zawieszenia nie należy do łatwych (głównie z powodu przyzwyczajenia się kierowcy do mniejszego komfortu jazdy samochodem). Do typowych objawów należy zaliczyć niecodzienne stuki podczas dodawania gazu lub hamowania a także w trakcie jazdy samochodem po nierównej drodze.

Sprężyny zawieszenia, podobnie jak w przypadku amortyzatorów, wymieniamy parami, po obu stronach jednej osi samochodu. Taka wymiana ma na celu uniknięcie sytuacji, w której samochód przechyla się na jedną stronę – nowa sprężyna jest w stanie zapewnić zupełnie inne warunki pracy niż stara, zużyta sprężyna zawieszenia.

Obsługa klienta