DO 9% RABATU NA CZĘŚCI SAMOCHODOWE! ODBIERZ KOD!
Do końca promocji pozostało:
0 0 0 0
5 5 5 5
2 2 2 2
1 1 1 1
4 4 4 4
9 9 9 9

Sprężyna zawieszenia JP GROUP 1452202800 (Oś tylna)

Sprężyna zawieszenia JP GROUP  1452202800 (Oś tylna)
Sprężyna zawieszenia JP GROUP 1452202800 (Oś tylna)
Powiększ
JP GROUP

Producent: JP GROUP

Kod produktu: 1452202800

Jednostka: szt

Lokalizacja w aucie Oś tylna

Projekt resora Sprężyna śrubowa zwijana z drutu o zmiennej średnicy

Oznaczenie koloru szary

Grubość [mm] 10.75

Grubość 1 [mm] 15.25

Grubość 2 [mm] 9.75

Długość [mm] 250

EAN 5710412548605

235,00 Cena za sztukę. Zawiera VAT
Zapytaj o dostępność

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Do darmowej dostawy brakuje: 399 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Sprężyna zawieszenia 1452202800 JP GROUP

  • Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
  • Projekt resora:  Sprężyna śrubowa zwijana z drutu o zmiennej średnicy
  • Oznaczenie koloru:  szary
  • Grubość [mm]:  10.75
  • Grubość 1 [mm]:  15.25
  • Grubość 2 [mm]:  9.75
  • Długość [mm]:  250
Część znajduje się w kategorii: Sprężyny zawieszenia
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
BMW 33531094739
OPTIMAL AF1353
QUINTON HA QCS6296
SUPLEX 06140
TRW JCS113
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Sprężyna zawieszenia 1452202800 JP GROUP

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Sprężyna zawieszenia 1452202800

Sprężyny zawieszenia

Sprężyny zawieszenia to jeden z najważniejszych elementów układu zawieszenia samochodowego. Ich rola jest bardzo istotna zarówno dla przedniej, jak i tylnej osi pojazdu. Przy odpowiedniej eksploatacji podzespoły te potrafią służyć kierowcy długi czas, ale po pewnym przebiegu przychodzi czas na ich wymianę.

Podstawowym zadaniem sprężyny zawieszenia nie jest tłumienie drgań (to rola amortyzatorów samochodowych), ale gwarancja odpowiedniej sprężystości podwozia samochodu. Jazda autem bez sprężyn jest więc po prostu niemożliwa – czyli zupełnie inaczej niż w przypadku, gdy dojdzie do awarii amortyzatorów.

Budowa sprężyn zawieszenia jest stosunkowo prosta. To element układu zawieszenia zupełnie odkryty, który nie posiada żadnych mechanizmów wewnętrznych. To w zasadzie zwykły, zwinięty kawałek drutu, którego najważniejsze parametry to ilość zwojów, ich zagęszczenie oraz długość całej sprężyny zawieszenia.

Rozpoznanie awarii sprężyny zawieszenia nie należy do łatwych (głównie z powodu przyzwyczajenia się kierowcy do mniejszego komfortu jazdy samochodem). Do typowych objawów należy zaliczyć niecodzienne stuki podczas dodawania gazu lub hamowania a także w trakcie jazdy samochodem po nierównej drodze.

Sprężyny zawieszenia, podobnie jak w przypadku amortyzatorów, wymieniamy parami, po obu stronach jednej osi samochodu. Taka wymiana ma na celu uniknięcie sytuacji, w której samochód przechyla się na jedną stronę – nowa sprężyna jest w stanie zapewnić zupełnie inne warunki pracy niż stara, zużyta sprężyna zawieszenia.

Obsługa klienta