DNI DARMOWEJ DOSTAWY! JUŻ OD 99 PLN!
Do końca promocji pozostało:
4 4 4 4
2 2 2 2
1 1 1 1
9 9 9 9
5 5 5 5
2 2 2 2

Sprężyna zawieszenia JP GROUP 1152206400 (Oś tylna)

Sprężyna zawieszenia JP GROUP  1152206400 (Oś tylna)
Sprężyna zawieszenia JP GROUP 1152206400 (Oś tylna)
Powiększ
JP GROUP

Producent: JP GROUP

Kod produktu: 1152206400

Jednostka: szt

Lokalizacja w aucie Oś tylna

Projekt resora Sprężyna śrubowa zwijana z drutu o stałej średnicy

Grubość [mm] 14.5

Długość [mm] 258

EAN 5710412550189

213,00 Cena za sztukę. Zawiera VAT
Zapytaj o dostępność

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Do darmowej dostawy brakuje: 99 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Sprężyna zawieszenia 1152206400 JP GROUP

  • Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
  • Projekt resora:  Sprężyna śrubowa zwijana z drutu o stałej średnicy
  • Grubość [mm]:  14.5
  • Długość [mm]:  258
Część znajduje się w kategorii: Sprężyny zawieszenia
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
KYB RH6577
OPTIMAL AF1194
QUINTON HA QCS5934
SUPLEX 03194
TRW JCS1081
VAG 8E0511115DJ
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Sprężyna zawieszenia 1152206400 JP GROUP

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Sprężyna zawieszenia 1152206400

Sprężyny zawieszenia

Sprężyny zawieszenia to jeden z najważniejszych elementów układu zawieszenia samochodowego. Ich rola jest bardzo istotna zarówno dla przedniej, jak i tylnej osi pojazdu. Przy odpowiedniej eksploatacji podzespoły te potrafią służyć kierowcy długi czas, ale po pewnym przebiegu przychodzi czas na ich wymianę.

Podstawowym zadaniem sprężyny zawieszenia nie jest tłumienie drgań (to rola amortyzatorów samochodowych), ale gwarancja odpowiedniej sprężystości podwozia samochodu. Jazda autem bez sprężyn jest więc po prostu niemożliwa – czyli zupełnie inaczej niż w przypadku, gdy dojdzie do awarii amortyzatorów.

Budowa sprężyn zawieszenia jest stosunkowo prosta. To element układu zawieszenia zupełnie odkryty, który nie posiada żadnych mechanizmów wewnętrznych. To w zasadzie zwykły, zwinięty kawałek drutu, którego najważniejsze parametry to ilość zwojów, ich zagęszczenie oraz długość całej sprężyny zawieszenia.

Rozpoznanie awarii sprężyny zawieszenia nie należy do łatwych (głównie z powodu przyzwyczajenia się kierowcy do mniejszego komfortu jazdy samochodem). Do typowych objawów należy zaliczyć niecodzienne stuki podczas dodawania gazu lub hamowania a także w trakcie jazdy samochodem po nierównej drodze.

Sprężyny zawieszenia, podobnie jak w przypadku amortyzatorów, wymieniamy parami, po obu stronach jednej osi samochodu. Taka wymiana ma na celu uniknięcie sytuacji, w której samochód przechyla się na jedną stronę – nowa sprężyna jest w stanie zapewnić zupełnie inne warunki pracy niż stara, zużyta sprężyna zawieszenia.

Obsługa klienta