DNI DARMOWEJ DOSTAWY! JUŻ OD 99 PLN!
Do końca promocji pozostało:
2 2 2 2
9 9 9 9
4 4 4 4
7 7 7 7
1 1 1 1
3 3 3 3

Sprężyna zawieszenia JP GROUP 1142215400 (Oś przednia)

Sprężyna zawieszenia JP GROUP  1142215400 (Oś przednia)
Sprężyna zawieszenia JP GROUP 1142215400 (Oś przednia)
Powiększ
JP GROUP

Producent: JP GROUP

Kod produktu: 1142215400

Jednostka: szt

Lokalizacja w aucie Oś przednia

Projekt resora Sprężyna śrubowa zwijana z drutu o stałej średnicy

Grubość [mm] 13.00

Długość [mm] 315

EAN 5710412544966

89,00 Cena za sztukę. Zawiera VAT
Zapytaj o dostępność

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Do darmowej dostawy brakuje: 99 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Sprężyna zawieszenia 1142215400 JP GROUP

  • Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
  • Projekt resora:  Sprężyna śrubowa zwijana z drutu o stałej średnicy
  • Grubość [mm]:  13.00
  • Długość [mm]:  315
Część znajduje się w kategorii: Sprężyny zawieszenia
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
KYB RH1716
LESJOFORS 4082930
MONROE SP3423
OPTIMAL AF4784
QUINTON HA QCS5571
SUPLEX 39225
TRISCAN 875029221
TRW JCS1339
VAG 1K0411105DC
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Sprężyna zawieszenia 1142215400 JP GROUP

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Sprężyna zawieszenia 1142215400

Sprężyny zawieszenia

Sprężyny zawieszenia to jeden z najważniejszych elementów układu zawieszenia samochodowego. Ich rola jest bardzo istotna zarówno dla przedniej, jak i tylnej osi pojazdu. Przy odpowiedniej eksploatacji podzespoły te potrafią służyć kierowcy długi czas, ale po pewnym przebiegu przychodzi czas na ich wymianę.

Podstawowym zadaniem sprężyny zawieszenia nie jest tłumienie drgań (to rola amortyzatorów samochodowych), ale gwarancja odpowiedniej sprężystości podwozia samochodu. Jazda autem bez sprężyn jest więc po prostu niemożliwa – czyli zupełnie inaczej niż w przypadku, gdy dojdzie do awarii amortyzatorów.

Budowa sprężyn zawieszenia jest stosunkowo prosta. To element układu zawieszenia zupełnie odkryty, który nie posiada żadnych mechanizmów wewnętrznych. To w zasadzie zwykły, zwinięty kawałek drutu, którego najważniejsze parametry to ilość zwojów, ich zagęszczenie oraz długość całej sprężyny zawieszenia.

Rozpoznanie awarii sprężyny zawieszenia nie należy do łatwych (głównie z powodu przyzwyczajenia się kierowcy do mniejszego komfortu jazdy samochodem). Do typowych objawów należy zaliczyć niecodzienne stuki podczas dodawania gazu lub hamowania a także w trakcie jazdy samochodem po nierównej drodze.

Sprężyny zawieszenia, podobnie jak w przypadku amortyzatorów, wymieniamy parami, po obu stronach jednej osi samochodu. Taka wymiana ma na celu uniknięcie sytuacji, w której samochód przechyla się na jedną stronę – nowa sprężyna jest w stanie zapewnić zupełnie inne warunki pracy niż stara, zużyta sprężyna zawieszenia.

Obsługa klienta