-7% NA CZĘŚCI SAMOCHODOWE SPRAWDŹ!
Do końca promocji pozostało:
0 0 0 0
3 3 3 3
5 5 5 5
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0

Sprężyna zawieszenia DIEDERICHS 9982214 (Oś przednia)

Sprężyna zawieszenia DIEDERICHS  9982214 (Oś przednia)
Sprężyna zawieszenia DIEDERICHS 9982214 (Oś przednia)
Powiększ
DIEDERICHS

Producent: DIEDERICHS

Kod produktu: 9982214

Lokalizacja w aucie: Oś przednia

Projekt resora: Sprężyna zwojowa

Parametr: AA

Średnica zewnętrzna [mm]: 157

Liczba zwojów: 6,5

Długość [mm]: 434

Ciężar [kg]: 2,64

EAN: 4052355333063

Stan: Fabrycznie nowy

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Sprężyna zawieszenia 9982214 DIEDERICHS

Parametry
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Projekt resora:  Sprężyna zwojowa
Parametr:  AA
Średnica zewnętrzna [mm]:  157
Liczba zwojów:  6,5
Długość [mm]:  434
Ciężar [kg]:  2,64
Część znajduje się w kategorii: Sprężyny zawieszenia
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
KF 87102500
KILEN 21070
KYB RA1124
KYB RA1321
KYB RA1322
KYB RA1762
KYB RA2021
KYB RA2038
LESJOFORS 4066705
MAXTRAC ATI0738
MIVV 14319506
MONROE SP0118
PEUGEOT 500238
QUINTON HA QSS2933
TRISCAN 8750 2802
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Sprężyna zawieszenia 9982214 DIEDERICHS

Opinie użytkowników nt. części:

Co sądzisz o produkcie: Sprężyna zawieszenia?

Jakość:
Precyzja:
Ocena działania
Ocena użytkownika
Ogólne wrażenia
Twój nick:
Opinia
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Sprężyna zawieszenia 9982214

Sprężyny zawieszenia

Sprężyny zawieszenia to jeden z najważniejszych elementów układu zawieszenia samochodowego. Ich rola jest bardzo istotna zarówno dla przedniej, jak i tylnej osi pojazdu. Przy odpowiedniej eksploatacji podzespoły te potrafią służyć kierowcy długi czas, ale po pewnym przebiegu przychodzi czas na ich wymianę.

Podstawowym zadaniem sprężyny zawieszenia nie jest tłumienie drgań (to rola amortyzatorów samochodowych), ale gwarancja odpowiedniej sprężystości podwozia samochodu. Jazda autem bez sprężyn jest więc po prostu niemożliwa – czyli zupełnie inaczej niż w przypadku, gdy dojdzie do awarii amortyzatorów.

Budowa sprężyn zawieszenia jest stosunkowo prosta. To element układu zawieszenia zupełnie odkryty, który nie posiada żadnych mechanizmów wewnętrznych. To w zasadzie zwykły, zwinięty kawałek drutu, którego najważniejsze parametry to ilość zwojów, ich zagęszczenie oraz długość całej sprężyny zawieszenia.

Rozpoznanie awarii sprężyny zawieszenia nie należy do łatwych (głównie z powodu przyzwyczajenia się kierowcy do mniejszego komfortu jazdy samochodem). Do typowych objawów należy zaliczyć niecodzienne stuki podczas dodawania gazu lub hamowania a także w trakcie jazdy samochodem po nierównej drodze.

Sprężyny zawieszenia, podobnie jak w przypadku amortyzatorów, wymieniamy parami, po obu stronach jednej osi samochodu. Taka wymiana ma na celu uniknięcie sytuacji, w której samochód przechyla się na jedną stronę – nowa sprężyna jest w stanie zapewnić zupełnie inne warunki pracy niż stara, zużyta sprężyna zawieszenia.

Obsługa klienta