Nowe linie produktowe SKF! SPRAWDŹ!
Do końca promocji pozostało:
4 4 4 4
8 8 8 8
3 3 3 3
5 5 5 5
4 4 4 4
9 9 9 9

Sprężyna zawieszenia DIEDERICHS 9982007 (Oś tylna)

Sprężyna zawieszenia DIEDERICHS  9982007 (Oś tylna)
Sprężyna zawieszenia DIEDERICHS 9982007 (Oś tylna)
Powiększ
DIEDERICHS

Producent: DIEDERICHS

Kod produktu: 9982007

Jednostka: szt

Lokalizacja w aucie Oś tylna

Projekt resora Sprężyna zwojowa

Projekt resora Koniec sprężyny zeszlifowany u dołu

Parametr AB

Średnica zewnętrzna [mm] 99

Liczba zwojów 10,5

Długość [mm] 338

Ciężar [kg] 3,38

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Sprężyna zawieszenia 9982007 DIEDERICHS

  • Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
  • Projekt resora:  Sprężyna zwojowa
  • Projekt resora:  Koniec sprężyny zeszlifowany u dołu
  • Parametr:  AB
  • Średnica zewnętrzna [mm]:  99
  • Liczba zwojów:  10,5
  • Długość [mm]:  338
  • Ciężar [kg]:  3,38
Część znajduje się w kategorii: Sprężyny zawieszenia
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
KILEN 57070
KILEN 57112
KONI 19024
LESJOFORS 4256816
LESJOFORS 4256831
MAPCO 70835
MAXTRAC ATI0669
MERCEDES-BENZ A1243241204
MERCEDES-BENZ A1243241704
MEYLE 014 032 0498
MIVV 14319411
MIVV VV280071
MONROE SP0422
QUINTON HA QSS1245
QUINTON HA QSS245
SPIDAN 48673
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Sprężyna zawieszenia 9982007 DIEDERICHS

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Sprężyna zawieszenia 9982007

Sprężyny zawieszenia

Sprężyny zawieszenia to jeden z najważniejszych elementów układu zawieszenia samochodowego. Ich rola jest bardzo istotna zarówno dla przedniej, jak i tylnej osi pojazdu. Przy odpowiedniej eksploatacji podzespoły te potrafią służyć kierowcy długi czas, ale po pewnym przebiegu przychodzi czas na ich wymianę.

Podstawowym zadaniem sprężyny zawieszenia nie jest tłumienie drgań (to rola amortyzatorów samochodowych), ale gwarancja odpowiedniej sprężystości podwozia samochodu. Jazda autem bez sprężyn jest więc po prostu niemożliwa – czyli zupełnie inaczej niż w przypadku, gdy dojdzie do awarii amortyzatorów.

Budowa sprężyn zawieszenia jest stosunkowo prosta. To element układu zawieszenia zupełnie odkryty, który nie posiada żadnych mechanizmów wewnętrznych. To w zasadzie zwykły, zwinięty kawałek drutu, którego najważniejsze parametry to ilość zwojów, ich zagęszczenie oraz długość całej sprężyny zawieszenia.

Rozpoznanie awarii sprężyny zawieszenia nie należy do łatwych (głównie z powodu przyzwyczajenia się kierowcy do mniejszego komfortu jazdy samochodem). Do typowych objawów należy zaliczyć niecodzienne stuki podczas dodawania gazu lub hamowania a także w trakcie jazdy samochodem po nierównej drodze.

Sprężyny zawieszenia, podobnie jak w przypadku amortyzatorów, wymieniamy parami, po obu stronach jednej osi samochodu. Taka wymiana ma na celu uniknięcie sytuacji, w której samochód przechyla się na jedną stronę – nowa sprężyna jest w stanie zapewnić zupełnie inne warunki pracy niż stara, zużyta sprężyna zawieszenia.

Obsługa klienta