Nowe linie produktowe SKF! SPRAWDŹ!
Do końca promocji pozostało:
4 4 4 4
4 4 4 4
2 2 2 2
5 5 5 5
3 3 3 3
4 4 4 4

Sprężyna zawieszenia DIEDERICHS 9981896 (Oś przednia)

Sprężyna zawieszenia DIEDERICHS  9981896 (Oś przednia)
Sprężyna zawieszenia DIEDERICHS 9981896 (Oś przednia)
Powiększ
DIEDERICHS

Producent: DIEDERICHS

Kod produktu: 9981896

Jednostka: szt

Lokalizacja w aucie Oś przednia

Projekt resora Sprężyna zwojowa

Projekt resora Koniec sprężyny zeszlifowany u dołu

Parametr AB

Średnica zewnętrzna [mm] 117

Liczba zwojów 11,9

Długość [mm] 440

Ciężar [kg] 5,16

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Sprężyna zawieszenia 9981896 DIEDERICHS

  • Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
  • Projekt resora:  Sprężyna zwojowa
  • Projekt resora:  Koniec sprężyny zeszlifowany u dołu
  • Parametr:  AB
  • Średnica zewnętrzna [mm]:  117
  • Liczba zwojów:  11,9
  • Długość [mm]:  440
  • Ciężar [kg]:  5,16
Część znajduje się w kategorii: Sprężyny zawieszenia
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
KILEN 17080
KONI 19020
KONI 19021
KONI 190210
KYB RD1101
LESJOFORS 4056808
MAPCO 70831
MAXTRAC ATI0632
MERCEDES-BENZ A1243211904
MERCEDES-BENZ A1243212004
MERCEDES-BENZ A124321200467
MEYLE 014 032 0180
MEYLE 014 032 0181
MEYLE 014 032 0182
MIVV 14319400
MIVV 14319401
MIVV 14319402
MIVV VV280024
NK 533305
NK 533306
NK 533312
QUINTON HA QSS1142
QUINTON HA QSS142
SPIDAN 48669
SPIDAN 49321
TRISCAN 8750 2308
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Sprężyna zawieszenia 9981896 DIEDERICHS

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Sprężyna zawieszenia 9981896

Sprężyny zawieszenia

Sprężyny zawieszenia to jeden z najważniejszych elementów układu zawieszenia samochodowego. Ich rola jest bardzo istotna zarówno dla przedniej, jak i tylnej osi pojazdu. Przy odpowiedniej eksploatacji podzespoły te potrafią służyć kierowcy długi czas, ale po pewnym przebiegu przychodzi czas na ich wymianę.

Podstawowym zadaniem sprężyny zawieszenia nie jest tłumienie drgań (to rola amortyzatorów samochodowych), ale gwarancja odpowiedniej sprężystości podwozia samochodu. Jazda autem bez sprężyn jest więc po prostu niemożliwa – czyli zupełnie inaczej niż w przypadku, gdy dojdzie do awarii amortyzatorów.

Budowa sprężyn zawieszenia jest stosunkowo prosta. To element układu zawieszenia zupełnie odkryty, który nie posiada żadnych mechanizmów wewnętrznych. To w zasadzie zwykły, zwinięty kawałek drutu, którego najważniejsze parametry to ilość zwojów, ich zagęszczenie oraz długość całej sprężyny zawieszenia.

Rozpoznanie awarii sprężyny zawieszenia nie należy do łatwych (głównie z powodu przyzwyczajenia się kierowcy do mniejszego komfortu jazdy samochodem). Do typowych objawów należy zaliczyć niecodzienne stuki podczas dodawania gazu lub hamowania a także w trakcie jazdy samochodem po nierównej drodze.

Sprężyny zawieszenia, podobnie jak w przypadku amortyzatorów, wymieniamy parami, po obu stronach jednej osi samochodu. Taka wymiana ma na celu uniknięcie sytuacji, w której samochód przechyla się na jedną stronę – nowa sprężyna jest w stanie zapewnić zupełnie inne warunki pracy niż stara, zużyta sprężyna zawieszenia.

Obsługa klienta

Zadzwoń i Zamów
Zadzwoń i zamów części

22 884 65 45

X