Dodatkowe informacje o Spinka łańcucha, łańcuch napędu rozrządu 34729 FEBI BILSTEIN
- Wykonanie łańcucha: Simplex
- Wymiary łańcucha napędu rozrządu: G53HP
- Wykonanie łańcucha: Ze spinką łańcucha
- Ciężar [kg]: 0,003
Numery części OEM
Producent | Numer OEM |
---|---|
AKRON-MALÒ | 909048 |
AKRON-MALÒ | 909065 |
ASHIKA | KCK0502 |
AUTEX | 711211 |
AUTEX | 711375 |
AUTOMEGA | 130006510 |
BGA | TC1020K |
BGA | TC5650K |
BGA | TC5660K |
FARE SA | 13848 |
HEPU | 21-0206 |
HEPU | 21-0370 |
HUTCHINSON | CH 029 |
INA | 553 0112 10 |
INA | 553 0182 10 |
IPD | 21-0206 |
IPD | 21-0370 |
JAPANPAR | KDK-0502 |
JAPKO | KJK0502 |
LUCAS | LKTC101 |
LUCAS | LKTC101-9 |
LUCAS | LKTC161 |
LUCAS | LKTC161-9 |
LYNXAUTO | TK-0012 |
MABYPARTS | KTC00022A |
MABYPARTS | OTK030056 |
MABYPARTS | OTK031056 |
MABYPARTS | OTK930056 |
MERCEDES-BENZ | 000 993 11 76 |
MERCEDES-BENZ | 000 993 11 76 S2 |
MERCEDES-BENZ | 000 993 12 76 |
MERCEDES-BENZ | 000 993 12 76 S2 |
MERCEDES-BENZ | 000 993 21 76 |
MERCEDES-BENZ | 000 993 21 76 S1 |
OPENPARTS | TCK6003.00 |
RUV | 3451005 |
SMART | 0007680V001000000 S2 |
SMART | 0007681V001000000 |
SMART | A0007680V001000000 S2 |
SMART | A0007681V001000000 |
SWAG | 12 93 4729 |
SWAG | 99 11 0248 |
TOPRAN | 408 470 |
TRICLO | 422188 |
TRISCAN | 8650 23011 |
TTC | 02.12.216 |
TTC | 02.12.217 |
TTC | 02.67.231 |
TTC | 02.67.232 |
TTC | 02.67.250 |
VAICO | V30-2322 |
WILMINK | WG1055051 |
WILMINK | WG1055071 |
WILMINK | WG1268943 |
WILMINK | WG1427270 |
WILMINK | WG1427460 |
WILMINK | WG1427461 |
WILMINK | WG1427465 |
WILMINK | WG1427506 |
WILMINK | WG1427594 |
WILMINK | WG1432545 |
WILMINK | WG1432576 |
WILMINK | WG1432616 |
WILMINK | WG1432702 |
WILMINK | WG1488295 |
WILMINK | WG1488296 |
WILMINK | WG1488350 |
WILMINK | WG1488351 |
WILMINK | WG1725246 |
WILMINK | WG1725268 |
WILMINK | WG1725431 |
WILMINK | WG1725434 |
WILMINK | WG1725495 |
WILMINK | WG1779809 |
WILMINK | WG1890293 |
ZZVF | ZV45NR |
Dowiedz się więcej:
Jak dbać o łańcuch lub pasek rozrządu w samochodzie?
Kiedy wymienić łańcuch rozrządu?
Jakie są rodzaje rozrządów stosowane we współczesnych jednostkach napędowych?
Jak prawidłowo zdemontować stary pasek lub łańcuch rozrządu? Na co zwrócić szczególną uwagę?
Co lepsze, pasek czy łańcuch rozrządu?
Eksploatacja i objawy awarii łańcucha rozrządu. Czy można jakoś zaoszczędzić na jego wymianie?
Jak jeździć współczesnym dieslem?
Opinie o Spinka łańcucha, łańcuch napędu rozrządu 34729 FEBI BILSTEIN
Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownia |
|
Ogólne wrażenia |
|

Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownia |
|
Ogólne wrażenia |
|

Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownia |
|
Ogólne wrażenia |
|

Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownia |
|
Ogólne wrażenia |
|
Spinka łańcucha, łańcuch napędu rozrządu 34729
Łańcuch rozrządu
Łańcuch rozrządu to najważniejszy element napędu rozrządu, który używany jest w wielu silnikach benzynowych i Diesla. Rola łańcucha wraz z elementami towarzyszącymi jego pracy, polega na przekazaniu napędu z koła pasowego na koło napędowe. Ponadto łańcuch napędza także pompę cieczy chłodzącej i pompę oleju.
Łańcuch to element, który teoretycznie powinien wystarczyć na cały okres eksploatacji silnika. Z reguły tak jest, ale bywa, że w przypadku niektórych egzemplarzy silników dochodzi do awarii a nawet do zerwania łańcucha. Praktyka pokazuje, że łańcuch wystarcza na około 350 – 400 tys. kilometrów przebiegu.
Do awarii łańcucha może dojść na skutek jego rozciągnięcia. To wtedy może dojść do jego przeskoczenia lub w najgorszym wypadku do zerwania. Jeżeli dojdzie do zerwania łańcucha to niestety trzeba liczyć się z całkowitym zniszczeniem zaworów i tłoków jednostki napędowej, co zazwyczaj kwalifikuje silnik spalinowy na złomowisko.
W celu wymiany łańcucha rozrządu trzeba zakupić pełen komplet, który zawiera łańcuch, napinacz, koła zębate, tuleje, simmeringi, uszczelkę pokrywy rozrządu oraz śruby mocujące. Cena kompletnego zestawu łańcucha rozrządu zależy przede wszystkim od modelu samochodu oraz marki poszukiwanych części.
Do tego należy doliczyć pracę mechanika. Warsztat zainkasuje za taką usługę od 300 do 900 złotych, w zależności od rodzaju silnika i marki samochodu. Zdarza się, że cena za usługę wyniesie niekiedy nawet więcej, jeżeli stopień skomplikowania jednostki napędowej jest wysoki a dostęp do łańcucha rozrządu stosunkowo trudny.
FEBI BILSTEIN
Od momentu założenia Febi Bilstein, z małego przedsiębiorstwa przekształcił się w jedną z największych firm na rynku części zamiennych i ma oddziały w więcej niż w 69 krajach. Asortyment marki Febi Bilstein obejmuje około 30 tysięcy części do samochodów, które są dostarczane do ponad 140 krajów na całym świecie.
Firma rozpoczęła historię w przemyśle motoryzacyjnym od produkcji śrub sprężynowych. Wystarczyło jednak zaledwie kilka lat, by z powodu dynamicznego rozwoju przemysłu motoryzacyjnego, produkcja części zamiennych stała się priorytetowym obszarem działalności Febi Bilstein.
Każda z części do samochodów tej marki to produkt wysokiej jakości i trwałości. Firma nakłada wysokie wymagania na jakość produkowanych części samochodowych, zarówno we własnych zakładach, jak i w przedsiębiorstwach dostawców. Wszystkie części Febi Bilstein to elementy wspierane certyfikatem DIN ISO 9002.
Bogata oferta marki Febi Bilstein obejmuje aktualnie części silnika, elementy układu zawieszenia i układu kierowniczego, części układu hamulcowego, filtry do samochodu, części układu napędowego i chłodzenia oraz wiele innych, wysokiej jakości części samochodowych.